De ce te imbraci elegant?

Vi se pare ciudat sa vedeti o fata ca se imbraca PREA elegant? Ati facut vreodata observatie cuiva „de ce te imbraci elegant„? Ati auzit vreodata observatia asta catre vreo prietena? Eu am auzit-o. Uneori imi era mie adresata, ceea ce mi se pare in multe cazuri ciudat.

Probabil ca in sens invers ati auzit reprosuri. Probabil ca vi s-a reprosat, si nu o data, ca nu sunteti imbracati adecvat. La scoala cel putin sigur ati auzit acest repros. La job la fel. Dar vreodata vi s-a zis ca sunteti prea eleganti?

Mie mi s-a reprosat de multe ori ca as fi PREA ELEGANT. Mentionez 2 momente:

1. La dizertatie eram SINGURUL care avea cravata. Retineti: SINGURUL! Niciun membru al comisiei n-avea, colegii nici atat.

2. Aproape de fiecare data prefer o camasa in dauna unui tricou. Merg la o bere cu baietii, toti au tricou, doar eu sunt cu camasa. De ce te imbraci elegant? Suntem la o bere… Imi vine de fiecare data sa zic: asa, si? Si n-am legatura cu concertul VUNK…

La fete lucrurile sunt nitel mai complicate. Unele garderobe sunt clar elegante, altele sunt din start casual. De exemplu, blugii sunt dovada de ceva casual, nu te poti duce la o nunta in blugi, oricum i-ai asorta. Acolo trebuie sa te orientezi spre rochii de seara, rochii elegante ori cine stie ce fuste de fite. Si pantalonii sunt admisi, dar sa nu fie blugi.

Mai dau un exemplu: la balul de absolvire a facultatii un coleg venise in blugi si camasa. Parea „scos din peisaj”. Si-a asumat asta.

De ce NU sunt de acord cu reprosurile, indiferent in ce sens vin? Simplu: imbracamintea trebuie sa reflecte personalitatea ta. Eu ma imbrac asa cum simt. Uneori simt ca e un eveniment important (si eventual unic), deci te imbraci in consecinta. La dizertatie de exemplu, pentru mine era ceva unic, deci era normal sa fiu elegant. Pentru profesori e ceva firesc, ei avand parte de asa ceva de 2 ori pe an. Nu as fi fost de acord ca cineva sa impuna un anumit cod vestimentar. Mi s-ar fi parut STUPID (da, asta e cuvantul).

Eu ma imbrac asa cum simt de fiecare data. Si vreau sa ma pot imbraca conform standardelor mele. Sa pot eticheta un eveniment, nu sa-l eticheteze altii, iar eu doar sa ma conformez. Vreau deci sa nu mai fiu intrebat nici DE CE TE IMBRACI ELEGANT si nici DE CE TE IMBRACI NE-ELEGANT? La ambele raspunsul meu este: pentru ca VREAU si pentru ca POT!

Salutari ELEGANTE tuturor!

Posted on 9 Octombrie 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

