Utilitatea imprimantei

V-am spus povestea primilor mei bani castigati? Daca nu, v-o spun, pe scurt, acilea. Eram asadar anul 1 la socio si m-am dus si eu la singura practica platita. Tot timpul intrebam: e pe bani, e pe bani. Dupa ce am primit banii m-am dus intr-un camin, de unde mi-am luat una bucata mp3 player. Unul chinezesc, luat pe sub mana din Italia. Si-a facut treaba, eram foarte multumit de el. M-a tinut cam 2 ani.

Nu despre acel MP3 vreau sa va zic ori despre acei bani, ci despre altceva. Si anume „contactul” cu viata de camin. Aceea a fost prima data cand am intrat intr-un camin. Si era chiar misto: camera X avea masina de spalat, camera Y avea imprimanta,si tot asa. Unde mersesem eu era tipul care aducea telefoane si mp3 playere. Facea si omul un ban cinstit.

Stiu ca in camera de printare era o imprimanta cu laser, aparent nu foarte sofisticata. Ce imi amintesc insa a fost replica tipului de la care am luat mp3-ul (legata de imprimanta): n-are rost sa-mi iau si eu, mergem oricum la colegul sa printam. Asa se gandea acolo, deh, spatiul in camin este mic, asa ca nu-ti permiti, ca acasa, sa ai de toate. Iar imprimanta e prima taiata de pe lista (in majoritatea cazurilor).

Acasa insa nu m-as vedea fara imprimanta. Ok, cauti imprimante la un pret redus, eventual second-hand, dar chiar sa n-ai imprimanta in casa? Serios, nu e asa scumpa si uneori te scuteste de multe alte drumuri.

De ce e mai bine sa ai imprimanta acasa? Simplu:
– Scutesti drumuri multe. Ai ceva de printat, apoi de mers undeva. E mai bine sa printezi acasa decat sa faci drumul pana la centrul de printare, apoi unde ai de dus.
– Uneori trebuie ai drum duminica, centrul de printare e inchis.
– Iei tot felul de virusi pe stick din pc-urile publice. E solutia cu cd/dvd, dar te complici nitel.
– Poate nu vrei sa fie publice acele date. Zic.
– Uneori ai de scanat documente…

Serios, mie mi se pare dovada de zgarcenie sa nu ai imprimanta acasa. Sunt oare singurul care gandeste asa? Salutari IMPRIMATE tuturor🙂

 

Posted on 26 Octombrie 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

