Balcon oltenesc

Despre cat de mandru ca sunt oltean v-am mai spus. Nu trebui s-o repet. Acum va voi povesti insa despre mandria altui oltean. Si cum se manifesta aceasta mandrie a lui.

Asadar, v-am mai spus cum unii isi pun diverse legume prin balcon. Si cineva imi povestise cum a vrut sa faca misto de un coleg d-al lui oltean. Nu i-a reusit, ceea ce ma bucura, dar stiti cum se spune: intentia conteaza. Asadar, amicul asta al meu avea prin balcon seminte aromatice. Ce face cu ele habar n-am…

Eh, si ii tot arata unui coleg d-al lui, oltean, cum au altii diverse fructe si legume. Si voia sa-l convinga sa-si puna in balcon seminte praz si seminte pepene verde (olteneste se cheama lubenita, dar de, nu stie multa lume denumirea REALA). Cica cele 2 ar fi emblematice pentru Oltenia.

Acum e clar pentru toata lumea ca nu poti avea lubenita in balcon. Colegul oltean n-a pus botul. Nici daca ai curte nu prea ai cum sa pui lubenita. Pentru ea iti trebuie camp intins, pe care sa pui multe-multe lubenite. Si pe care sa le uzi continuu… Dar ar fi misto sa mananci lubenita din productie proprie. Eu unul m-as simti extrem de bine sa fac asta.

N-a fost deci sa fie un balcon oltenesc. Eu unul m-as fi mandrit cu un asemenea balcon oltenesc. Dar deh, daca Dumnezeu n-a fost oltean (ce conteaza ca nu se poate? n-am voie sa visez?)…

Acum v-am lasat. Va salut STUDENTESTE si OLTENESTE si va doresc noapte buna 🙂

ps: Daca as fi „blogger mare” as incheia cu o intrebare: v-a tentat vreodata sa puneti vreo leguma pe balcon? Pe mine sincer nu, dar am vazut la altii cum e. Candva poate voi face asta, momentan sunt prea „urban” pentru asa ceva. Hai ca iar am fost heitar 🙂

Posted on 1 Noiembrie 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

