Ce mai personalizam

V-am tot zis de personalizari si cadouri personalizate. Imi place sa fac astfel de cadouri, din N motive le consider cele mai utile. Oricum, ca si personalizari putem da chestii promotionale, personalizate. Da bine. Eu voi enumera in continuare 5 chestii interesante:

1. Sepci personalizate. Stiti cat de mult ma enervez cand vad aceleasi sepci peste tot? Merg in Antalya, merg in Brasov, merg in Oborul Bucurestean, si tot aia gasesc. Tot aceleasi sepci naic, adidas (cu cati de D vreti voi), sepci cu BMW. Sunt fan sepci, mi-as dori unele noi, insa m-am saturat de aceleasi si aceleasi modele.

2. Haine personalizate. Unii au impresia ca doar tricourile pot fi personalizate, dar nu e deloc asa. Putem personaliza si o esarfa, o vesta sau o jacheta. Unul dintre fularele mele preferate este fularul meu verde, personalizat cu versuri de manele. Pur si simplu il ador si l-as purta oricand si oriunde.
Insa la haine atentie: unele s-ar putea sa nu fie bune. Hainele trebuiesc purtate, nu? Ok, putem face cadou si un tricou din ala minuscul, doar ca amintire. Insa e mult mai de efect daca persoana in cauza chiar POARTA acel cadou. Zic …🙂

3. Magneti de frigider personalizati. Astia nu sunt pentru a-i face cadou, ci in categoria materiale promotionale. Dar eu am pe frigider un magnet cu LG, mai am unul cu alte firme. Sincer, e o metoda mult mai utila de a-ti face reclama.

4. Stickere personalizate. Aici limita dintre cadou si produs promotional este relativa. Oricum, sunt de luat in seama.

5. Mouse pad-uri personalizate. Daca reusiti sa convingeti pe cineva sa-si puna mouseul pe al vostru mouse pad atunci ati dat lovitura. Daca insa toata lumea va avea asa ceva, atunci nasol, pentru ca nu poti folosi 10 astfel de obiecte deodata. Asadar, cu atentie.

Despre cani, pixuri si brichete nu mai vorbesc. Ele sunt deja „clasice”. Nu le neg utilitate, dimpotriva.

Nu-mi mai ramane decat sa va urez vesnicele salutari STUDENTESTI tuturor si alegere inspirata la cadouri (Deh, vine luna decembrie, luna cadourilor).

Posted on 3 Noiembrie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

