Cel mai bun articol INDIAN la 1 an de MINUNAT.EU

Castigatorii sunt:

– Castigator la vot este articolul  Guest-post – M-am indragostit si eu…de India;

– Castigatorul ales de mine: Guest-post – INDIA – tara a diversitatii si culorilor;

– Castigatorul RANDOM.org: Guest-post – Sa mergem sau nu … la cinema? Sa ne dezlipim…sau nu …de laptop si canapea???

Pentru acest ultim castigator am 2 poze doveditoare:

dupa extragere Inainte de extragere

Imi cer scuze pentru intarziere. LA MULTI ANI tuturor🙂

Cu ce sa incep? Cu sarbatorirea a 1 an de MINUNAT.EU? Sau cu faptul ca acolo am avut un maraton de guest-posting care s-a terminat acum 2 saptamani si de care n-am mai zis nimic? Hmmm. Pai despre 1 an de minunat.eu am scris ACOLO. Si am scris bine zic.

Ajungem acum la maraton. Va dau articolele, sa stiti ce votati. Asadar (ordinea este CRONOLOGICA):

– Guest-post – Jab Tak Hai Jaan sau despre filmele indiene de la un outsider al problemei;

– Guest-post – Descoperă o altfel de Indie prin filmele de la Bollywood;

Guest-post – Un film pe care il voi iubi atat timp cat voi trai – “Atat timp cat voi trai”;

– Guest-post – English Vinglish(2012);

– Guest-post – Sa mergem sau nu … la cinema? Sa ne dezlipim…sau nu …de laptop si canapea???;

– Guest-post – M-am indragostit si eu…de India;

– Guest-post – Diwali – Festivalul luminilor;

– Guest-post – India, draga si frumoasa Indie;

– Guest-post – Chennai, Tamil Nadu – India;

– Guest-post – India;

– Guest-post – INDIA – tara a diversitatii si culorilor;

– Guest-post – Cateva mentiuni despre lumea indiana.

Acum, dupa ce citirati toate articolele, sa trecem la VOTARE:

Sa va zic acum de ce am asteptat atat de mult sa bag sondajul asta? Pai pentru ca am vrut sa-l bag pe 29 noiembrie, e ziua blogului meu. Stiu ca s-a terminat brusc maratonul, stiu ca puteam sa-l bag deja. Dar asa calculasem initial. Pentru asta rog a nu da cu pietre (prea multe si prea mari). Puteti vota timp de 10 zile (pana pe 8 decembrie, ora 23:59). La ora 00, pe 9 decembrie, voi inchide sondajul. Pentru ca luna decembrie NU este intreaga, voi da bannerele pana la finalul lunii martie (31 martie inclusiv). NU anunt acum articolul preferat, pentru a nu influenta votul. Hai la vot deci🙂

Salutari MINUNATE tuturor si la multi ani blogului meu MINUNAT (punct eu).

Posted on 29 Noiembrie 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

