PR UPDATE 2013 – Am scazut

Toata lumea stie ca astazi s-a facut un frumos upgrade de PR (cunoscut in lumea interlopa blogosferica drept PR UPDATE 2013 ). Toata lumea il astepta, insa, precum in povestea cu ciobanul si lupu, nu mai credea nimeni ca vine. Si a venit DIN SENIN. Probabil asta a fost SCOPUL google.

Ce am de spus despre acest PR UPDATE 2013? Pai un singur lucru: am scazut, per total. Iar acest lucru s-a datorat ACESTUI blog, care a scazut de la 4 la 3.

Trei aspecte trebuie sa spun legat de acest lucru:

1. M-am mirat enorm cand a crescut. Aia a fost o adevarata surpriza (de la 3 la 4, anul trecut, cam prin octombrie). Ulterior s-a mentinut constant, acum a scazut. Deci nu sunt descurajat, descumpanit sau mai stiu eu ce. Pur si simplu a scazut s-a intamplat ceva firesc.

2. Observ o tendinta generala de scadere a blogurilor pe subdomeniu. Oare sunt ele mai putin apreciate de google? Intr-un fel e normal sa fie asa, ar trebui ca SI google sa incurajeze cumpararea unui domeniu, indiferent care ar fi acela.

3. Legat de acest blog (STRICT de acesta) urmeaza sa iau, cat de curand, o decizie importanta. Si aici cer ajutor. Am cateva variante (daca vedeti altele rog sa ma anuntati):
– Sa continui ca si pana acum, cu postari mai rare, cu o tinta studenteasca, insa nu EXCLUSIVITATE studenteasca. Eventual sa fac si nitica curatenie pe el (Despre curatenie revin).
– Sa-i cumpar un domeniu (.ro, .eu, ce-o fi) si sa-i fac redirectionare?
– Sa-l abandonez, urmand a-l pastra doar pentru istorie?

A continua, fix asa cum este el, mi se pare doar a evita sa iau o decizie. Din N motive nu mai sunt student (iar doctorand sunt doar pe hartie), asa ca un blog studentesc este ceva de domeniul trecutului (pentru mine). In multe privinte sunt student, gandesc studenteste, insa oficial a cam trecut vremea mea (ce trist suna).

Deci fratilor, ce sa fac?🙂

Pana una-alta, pentru ca tot e vorba de decizii, am decis ca toate concursurile blogosferice la care particip sa fie pe minunat.eu. A fost Super-Blogul, acum am mutat si blogal-ul tot pe minunat. Emilcalinescu.eu ramane blogul meu de ELITA, unde nu voi mai scrie advertoriale (aproape) gratis. Putina lume apreciaza ca participi la un concurs cu un blog de pr 4 (am avut niste discutii in acest sens cu mai multe persoane, plus o cearta de toata frumusetea pe grupul Superblog, toate discutiile confirmand, partial sau total, acest aspect), asa ca de ce as face-o? Vor articole pupincuriste, cu 0 cititori? Pe bune, fix asta le voi oferi🙂 Le scriu si le promovez exact cat imi impun cerintele. Daca n-o impun, nici macar pe facebook nu le bag. As simple as that.

Revin asupra acestui aspect alta data. Momentan astept sa-mi spuneti voi ce facurati la acest PR UPDATE 2013. Si, bineinteles, sa-mi spuneti si ce sa fac cu bloguletul asta🙂 Salutari BLOGOSFERICE tuturor🙂

Posted on 7 Decembrie 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Bă, io am urcat de la 2 la 3. Da’ explică-mi şi mie cum de se întâmplă chestia asta, că io nu înţeleg neam. :))

  2. am urcat de la 2 la 3 si am cunostiinta de 2 bloguri de sub un an care au luat PR 2 in conditiile in care unul dintre ele are 97 articole din care 90 advertoriale pe blogalinitiative si blogawards. chiar nu stiu cum de a primit 2, dar sa fie sanatos !

  3. 1 greu de analizat ce-a facut google si ce va face…tendinta e sa nu se mai tina cont de pagerank…am vazut si pe anumite platforme de advertising chestia asta:)…si bine fac!!
    2. il poti transfera da pierzi si pagerankul asta si cine stie cand o sa fie urmatoarea actualizare.
    3. mergi cu el asa si fa-ti un domeniu nou!
    salutari

  1. Pingback: Cum am ajuns eu la PR3? | Blog-ul unui om - by Adelin Hogea

  2. Pingback: Stau in doi de doi ani:) | albert.alexasport

Lasă un răspuns

