Daruri pentru femei

Cand trebuie sa facem cadouri femeilor stam nitel in cumpana. Femeile sunt mai pretentioase si mai carcotase, iar oferta este, aparent, mult mai variata. Acea gama variata uneori se intoarce impotriva ta, mai ales in cazul in care esti baiat.

Asadar, sa vedem ce cadouri pentru femei putem lua:

1. Putem incerca varianta unui parfum scump.
Nu-mi surade ideea, personal prefer cadouri suvenir, care sa ramana. Daca pot fi si utile e cu atat mai bine, daca nu macar sa ramana ca amintire.

2. Carti.
Acum e o moda in randul tinerelor sa citeasca, in special in metrou si RATB. E o solutie buna, tipa va avea impresia ca o consideri intelectuala. Daca e snoaba ia-i autori la moda, eventual d-astia de Oscar (pardon, de Nobel, desi pentru ea s-ar putea sa fie tot aia).

3. Tricou/cana/bricheta personalizata.
Cadourile astea deja s-au fumat. O fi fost candva cool sa porti un tricou pe care sa scrie ceva Sexy (eventual IA TAURUL DE COARNE, iar coarnele sa fie sanii ei), dar acum s-a dus moda asta. O jignesti cu asa ceva.

4. Bijuterii, mai nou hand-made.
E cool sa poarte gagica niste cercei ori bratari hand-made. Is la moda, nu rezista mult, deci oricum nu iti vei pune problema ca la anul nu ai ce sa-i iei. Pana la anul oricum cedeaza (la cum trage ea de ele nu o tin nici macar o luna). E ok, tu i-ai facut cadoul.

5. Cutie pentru bijuterii (sau, ma rog, caseta, asa se cheama acum).
Aici e o chestie relativa. Pe de-o parte, e cool sa-i iei asa ceva, consideri ca are multe si n-are unde sa le tina. Pe de alta parte, daca gagica e materialista si heitarita, s-ar putea sa se simta jignita ca a primit o cutie GOALA. Nu puteai sa pui si tu ceva in ea?

6. Obiecte de birou
Multi zic ca sunt masculine, insa regula este ca unei fete poti sa-i iei ceva masculin, unui barbat insa nu-i lua ceva feminin. Cadouri de genul sunt nitel mai oficiale si sunt adresate „femeilor de cariera”. Colegei tale de birou i-ai face cadou asa ceva, insa prietenei tale parca nu. Sau, cine stie, poate ai o relatie mai OFICIALA cu ea…

7. Ceas de mana.
E un cadou scump, nu-l faci oricui. Oricum, e un cadou universal, nu se supara vreo fata daca-l faci cadou. Atentie insa: poate fi interpretat si la modul ESTI O INTARZIATA, IA UN CEAS! Depinde CUI i-l vei da si CUM i-l vei inmana.

Nu interpretati negativ articolul. Trecand peste misoginismul aparent, imi veti da in final dreptate. Nu, nu am zis nimic despre haine, pentru ca niciodata nu recomand asa ceva: marimile sunt cat se poate de relative, gusturile ei s-ar putea sa fie cat se poate de diferite fata de ale tale si cine stie daca nu cumva are acea haina in sifonierul ei imens plin cu lucruri inutile. Nu vreti sa dati sute de lei pe haine inutile, nu? Zic si eu.

Salutari DARNICE tuturor si atentie la ce cadouri faceti!

Posted on 5 Ianuarie 2014, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Eu anul acesta mi-am propus , chiar cu riscul de a fi nesimtita , sa le spun tuturor prietenilor mei ca de ziua mea, in cazul in care vor sa-mi cumpere ceva, sa-mi cumpere carti. As aprecia mai mult acest cadou si cred ca n-as stii pe care carte sa o citesc prima…in schimb, un parfum se consuma, haine mi le cumpar singura ca e mai bine, chiar daca prietenii imi cunosc gusturile, la ceasuri nu prea stiu ce vreau decat daca vad ceva care imi place enorm,atunci pe loc, bijuterii nu vrea ca am destule momentan si oricum nu sunt genul care sa poarte prea multe, cutie de bijuterii nici atat…la cate bijuterii am , am in ce le depozita si ;egat de lucrurile pentru brou…nu stiu ce as putea primi care sa ma incante… asa ca ideea cu cartile pentru mine e cea mai potrivita:)

  2. E un articol foarte util lor, baietilor, si e dragut ca ai postat asa ceva. Ai nimerit cam la ce ma gandeam eu sa imi cumpar. Am noroc ca el e un om atent, amandoi de fapt si ne straduim sa luam ceva util, unul altuia. Dar la partea cu hand-made chiar ca ai nimerit-o!

Lasă un răspuns

