Subiecte evitate

Despre videochat am mai scris, ca de altfel despre multe alte subiecte „conexe”. Nu mi-e rusine sa admit asta. Unora le este insa rusine sa scrie despre asta. Iar la altii rusinea se transforma in teama. Despre aceasta teama si aceste subiecte evitate voi scrie in continuare.

Asadar, incep cu exemplele mele, in numar de 3:

1. O amica, uitandu-se pe blogurile mele, imi spunea ca n-ar putea in veci sa scrie ce scriu eu. Cica ea are ambii parinti pe facebook si pur si simplu i-ar fi RUSINE de postarile alea. Am intrebat-o: SI CE CREZI CA TI-AR FACE? TE-AR BATE? TE-AR RENEGA? TE-AR IMPUSCA? N-a putut sa-mi dea un raspuns, mi-a zis doar MI-E TEAMA SA AFLU!

2. Un amic e inca student. Mi-a spus ca studiaza la o facultate de stat unde se tine cont de „imagine”. Si a aflat, de curand, ca 2 profi d-ai lui ii citesc profilul. Cum ar putea, deci, sa scrie despre subiecte de genul MASAJ EROTIC ori SEX-SHOP? L-am intrebat ce crede ca i s-ar intampla, iar raspunsul a fost acelasi: NU STIU, MI-E TEAMA SA AFLU!

3. Un alt amic s-a angajat. Multinationala, firma imensa. Salariul e bun, pretentiile pe masura. El a fost atentionat ca nu cumva alte activitati ori actiuni ale lui, din timpul liber, sa afecteze imaginea firmei. Nu i s-a precizat exact nimic. Din start mi-a zis ca n-ar scrie in veci despre asa ceva. Marea sa multinationala nu ar dori sa auda acest lucru.

Pun insa 3 intrebari, sincer si la obiect:

1. Daca auzi ca in orasul tau functioneaza, LEGAL, un videochat, tu, ca blogger din acel oras, cum reactionezi? Exemplu concret: este un studio videochat in Galati. Tu, ca blogger galatean, te faci ca ploua? E atitudinea corecta?

2. Daca ai amici care au legatura cu asa ceva (patroni ori chiar angajati la asa ceva), cum ii tratezi? Ce parere ai despre ei? Daca esti blogger, le-ai lua un interviu la tine pe blog?

3. Cum ai trata, la tine pe blog, subiectul Videochat, daca s-ar pune problema legalizarii ori interzicerii acestei activitati?

Serios, de ce avem subiecte evitate pe blog? De ce ne e rusine ori frica sa scriem despre ceva? Uneori nu putem, nu avem voie, insa alteori alegem sa nu riscam. Oare este o atitudine corecta? Adica daca am scrie si apoi, eventual, daca nu convine cuiva sa stergem articolul, nu ar fi mai fair? Zic si eu, nu dau cu parul. Salutari CURAJOASE tuturor!

Posted on 23 Ianuarie 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

