Filme pentru adolescenti

Premisa de la care plec: urmeaza sa se lanseze in Romania filmul Academia Vampirilor. Filmul este ecranizarea unor carti (momentan doar primul volum) de succes, carti citite de milioane de adolescenti din intreaga lume. Nu stiu cum va fi filmul, evit sa ma pronunt despre filme inainte de a le vedea.

Voi evidentia insa un aspect: multa lume a condamnat deja filmul. Marea problema a lui pare a fi chiar publicul. De ce sunt adolescenti (adolescente mai ales), de ce filmul este cu vampiri … Simplul fapt ca este pe baza unor carti citite este iarasi un defect. Un film comercial este, in opinia multora, un film prost din start. Filmul bun este filmul care are maxim 1000 de fani in intreaga lume.

Acum trebuie sa va mai zic un adevar: nu-mi plac filmele cu vampiri, n-am vazut Twillight-ul, nu imi plac filmele siropoase. Ma voi duce sa vad Academia Vampirilor din curiozitate, iar apoi voi urmari cu atentie reactiile cu privire la film. Nu stiu daca-mi va placea, cel mai probabil nu. Dar nu despre asta este vorba.

Este vorba despre gusturi. Daca mie nu-mi place un film, de ce ar trebui sa-l critic? De ce ar trebui sa-i critic fanii? Nu este genul meu, recunosc. Insa cu cat vad mai multe critici la adresa lui, cu atat imi propun sa-mi placa acest film. Apropo, criticile vin INAINTE ca lumea sa fi vazut filmul. Pur si simplu ei STIU ca filmul e prost. Fratilor, chiar daca TIND sa cred ca filmul NU IMI VA PLACEA, nu am cum sa stiu cum este efectiv. Imi dati voie sa merg sa-l vad si abia apoi sa ma pronunt?

De ce am scris acest articol, fix acum si fix despre Academia Vampirilor? Pai pentru ca am un concurs (inca in desfasurare), pentru care am primit cateva critci. De ce am fost criticat? Ca trimit oamenii la filme proaste.

Fratilor, eu NU VA TRIMIT la filme proaste. Este alegerea voastra daca participati sau nu, daca mergeti sau nu. Eu doar va fac invitatia si va dau posibilitatea sa mergeti sa-l vedeti GRATIS. E ceva grav in asta?

Si da, dupa atatea critici (in special ale criticilor) cred ca ma fac fan Academia Vampirilor. Doar asa, din placerea de a ma da cu cel lovit.

Nu inseamna ca voi incepe sa ma uit, brusc, la filme pentru adolescenti. Nu inseamna ca ma va apuca, brusc, iubirea pentru filmele cu vampiri. Eu fac doar un apel la nitel mai multa toleranta. Cer prea mult?

Salutari TOLERANTE tuturor!

Posted on 10 Februarie 2014, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

