Sfantul bumbac

V-am spus, de mai multe ori, ca incep sa fiu obsedat de haine? Am colectii intregi de tricouri, de camasi ori bluze. APROAPE toate din bumbac. Sfantul bumbac, asa cum i-am zis din titlu, imi atinge pielea zilnic. Sa va explic acum ce si cum…

Eu sunt blogger cu greutate (stiti deja asta). Asa ca am nevoie de ceva care sa NU ma faca sa transpir. Bumbacul este util la asa ceva, mai absoarbe din transpiratie. E adevarat, nu trebuie sa fie foarte gros, dar oricum. Trebuie ceva de bumbac. Iar pe deasupra, daca e vorba de sacou sau geaca, trebuie sa fie ceva ce NU are poliester (preferat vascoza).

Revenind la bumbac, eu chiar am ajuns sa simt materialul. In general bumbac 100%, la camasi, nu prea gasesti, asa ca ele sunt amestec. Insa eu simt imediat diferenta dintre una cu bumbac 60% si una cu bumbac 80%. Serios, se simte, iar transpiratia care-mi curge pe frunte este cel mai bun indicator.

La tricouri lucrurile sunt clare: bumbac 100%. Ala sta direct pe piele, port tricou iarna, pe sub camasa, deci e clar ca ala nu are cum sa fie din alt material. Pana si tricourile alea ieftine, din Europa, is de bumbac.

O exceptie, o camasa care NU este de bumbac si care-mi place enorm, este camasa mea Hawaii. Este din vascoza, este nitel mai larga, si este atat de placuta la purtat. Da, accept si vascoza, insa majoritatea is din bumbac. Alta exceptie e camasa mea roz din in, care pare tot timpul necalcata. Asa, ca pentru taranul din mine :))

Cand e vorba de chestiile de pus pe pat lucrurile stau FIX la fel. Eu n-as putea sa ma invelesc cu chestii sintetice, sa pun pe pat nici atat. Caut, de exemplu, lenjerii pat bumbac 100%, sa nu risc sa iau cine stie ce plastic care ma incinge. Cica cele mai bune lenjerii de pat ar fi cele romanesti, facute la pucioasa. Acum na, nu stiu daca e chiar asa, dar patriotul din mine oricum ma indreapta catre ele.

CUm ar trebui sa inchei? Forzza Bumbacul? Salutari BLOGOSFERICE tuturor si fiti mai atenti la materialele hainelor si lenjeriilor de pat. Chiar se simte🙂

Posted on 13 Februarie 2014, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

