Swing: opinii si mituri.

Dupa ce v-am explicat ce este acela Swing si care este treaba cu el, trebuie sa va spun acum opinia mea despre el. Nu evit sa ma pronunt, nu sunt pudic.

Inainte de asta insa, trebuie sa spun 3 mituri legate de Swing, mituri pe care le voi demonta:

1. Swingul este o inventie de data recenta, neavand o vechime mai mare de 15 ani. Gresit, a aparut in America in anii 50. Daca vorbim de Romania putem fi de acord, dar la noi a fost comunism, care sustinea ca familia este celula de baza a societatii. Ce ar fi insemnat swingerii in societatea comunista? Ar fi insemnat ca familia ALTUIA este celula de baza a societatii?

2. Swingul inseamna musai sex in grup. Swingul inseamna relatii cu persoane de acelasi sex. Fals si fals. Swingul poate insemna si sex in grup, dar in principal presupune schimbarea partenerilor (tu barbat faci sex cu partenera altuia, iar el face sex cu partenera ta).

3. Swingul este o solutie pentru cuplurile in varsta, unde a intervenit monotonia; cuplurile tinere nu apeleaza la asa ceva. Aici iarasi trebuie facuta distinctia dintre Romania si restul lumii. In Romania da, in general tinerii apeleaza la Swing, dar nu inseamna ca e musai sa fie asa. In alte tari nu este deloc asa. O sa va spun si de ce in Romania se intampla asta.

Opinia mea, pe care o voi spune in randurile urmatoare, pleaca de la urmatoarele 3 premise:
Premisa 1: Nu am practicat Swingul.
Premisa 2: Nu cunosc pe nimeni care sa-l fi practicat.
Premisa 3: Mi-as dori sa pot studia fenomenul, macar sa-i cunosc amploarea (din punct de vedere statistic).

Asadar, care-s principalele mele puncte de vedere:

1. Nu stiu daca Swing-ul intareste relatia sau o rupe de tot. Ca experienta cred ca este misto, iar daca 2 membri ai unui cuplu accepta o astfel de aventura din partea mea au o mare bila alba. Nu stiu cum sunt din alte puncte de vedere, dar e clar ca sunt descuiati la minte.

2. Nu condamn pe cei care refuza sa-l faca. Nu este pentru toata lumea, nu este obligatoriu.

3. Nu stiu daca l-as practica nici eu. Depinde de relatia in care as fi in acel moment. Momentan sunt liber profesionist, insa daca s-ar ivi ocazia iar prietena ar fi de acord, eu unul as accepta. Cu reticiente, insa as accepta. Macar de curiozitate.

4. Refuz sa dau cu pietre in cei care practica. Stiu de cazul lui Giovanni Becali de acum cativa ani, care declarase despre Razvan Lucescu ca ar practica asa ceva. Razvan parase, spunand, cu jumatate de gura insa, ca sunt numai minciuni . Eu as zice altceva: si daca ar fi adevarat, ce? Cu Razvan eu aveau ceva ca e antrenor slab, faptul ca practica sau nu swing-ul nu ma intereseaza. Sau, dimpotriva, as zice ca ar creste in ochii mei daca ar recunoaste asta.

5. As vrea sa cunosc o vedeta care sa se laude cu practicatul swingului. Vreau s-o cunosc, sa vad ce gandeste, ce efect a avut. Sunt curios, am terminat o facultate de sociologie care m-a invatat ca orice fenomen social nou este fascinant. Am voie sa fiu curios din acest punct de vedere?

Daca sunteti curiosi si vreti sa practicati asa ceva, intrati pe swing.ro. Nu trebuie sa recunoasteti, nu stie nimeni, discretia este garantata. Daca totusi veti dori sa-mi spuneti experientele, va pun la dispozitie mailul contact@emilcalinescu.eu . Promit sa nu va dezvalui identitatea si sa nu va dau povestea pe blog (Decat daca veti solicita asta). Am curiozitatea mea personala, am voie?🙂

Salutari CURIOASE tuturor!

Posted on 25 Februarie 2014, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Am un prieten , divortat de doua ori, care nu mai doreste o relatie stabila. E satul de constrangerile pe care le presupune casnicia si e lipsit de prejudecati. Nu are deci o partenera de viata, e single, locuieste cu baiatul sau de 18 ani pe care l-a crescut singur si o data pe saptamana se duce la un club de swingeri. Singur. Acolo, s-ar parea ca totul se petrece foarte relaxat, fara reguli, tinuta obligatorie sau alte alea. Se consuma bauturi alcolice sau nealcolice, se face o minima socializare, mai mult ocheade, si sus, unde sunt camerele, se duce singur si daca vrea sa intre in joc cu una, un cuplu, sau mai multi parteneri, e liber sa o faca. Daca nu vrea sa intre in joc, sta pe bara si se uita. Daca il tin curelele, ia mai mult de o partenera pe noapte, daca nu,se limiteaza la una. Nu stiu ce impact are asupra lui un eventual refuz din partea unei tipe, din moment ce nimic nu e premeditat, dar cred ca si-a asumat acest risc. Sunt si cupluri care se cunosc demult si se intalnesc acasa la unul din ei, intr-un cadru mai familiar, mai cald, mai sigur.

  2. Pai tocmai asta e, ca principiul pe care functioneaza, e lipsit total de egoism. Probabil ca femeia respectiva are necesitati mai mari decat ii poate oferi partenerul ei si atunci acesta accepta cu placere sa imparta, sau se poate si el la randul lui sa caute o alta partenera. Stiu, suna a haloimas, dar asta e. Eu ii accept, dar nu-i inteleg si imi pare bine ca nici nu trebuie sa-i inteleg, se descurca si fara intelegerea mea.

  1. Pingback: Swing - un subiect de discutie | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  2. Pingback: Unora le place Swingul | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  3. Pingback: Swing - un subiect de discutie |

Lasă un răspuns

