Haide ba ca incepe!

Trei bloguri se adunara in fata stapanului. Primul blog, ala micu’, cum ii place lu Sefu sa-i spuna, lua cuvantul:

– Sefu, sefu, eu is cel mai minunat dintre bloguri, eu am participat ultima oara, s-a obisnuit lumea cu mine. Pe mine ma alegi.

Seful statea neclintit. Urmatorul lua cuvantul blogul al mai baban, al mai tare-n page rank si-n vizitatori:

– Sefu, cu mine ai participat prima oara, m-ai tradat dupa-aia, acum revino-ti in fire si participa cu mine. Eu am deja vizitatori, o sa am si mai multi. Eu iti port numele, eu merit onoarea.

Seful era neclintit. Ultimul lua cuvantul blogul studentesc, batranul blog de pe wordpress, ignorat in ultima perioada. El nu avea curajul sa se adreseze sefului, ci se adresa celorlalte bloguri, mai tinere:

– Auziti, daca nu eram eu nu ati fi fost nici voi. Ar trebui sa ma respectati. Datorita mie Seful stie ce stie acum. Daca nu eram eu…

Seful nu mai vru sa auda nimic. S-a decis: participa cu blogul vechi. E singurul blog al lui care n-are diploma de SuperBlog.

Trebuia sa scriu poezii? Scriu 2 strofe, pentru inceput e de ajuns. Incalzirea #cumarveni:

Tot ce am bloguit
Lumea s-a mirat
S-a luat dupa mine
Si m-a injurat.

Dar eu am SUPERstil
SUPERcalitati
Si la SuperBlog 2014
Ii voi intrece pe toti.

Gata. La treaba. HAIDE BA CA INCEPE, cum ar zice o reclama care-mi placea mie!

Detalii despre Super-blog 2014 gasiti pe super-blog.eu, loc unde va puteti inscrie. Daca va place ce aberez pe aici, puteti da like si share articolelor. Daca vreti sa ma injurati, aveti la dispozitie sectiunea de comentarii. Cam atat.

Salutari SUPERblogosferice TUTUROR!

Posted on 1 Martie 2014, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Bafta Emil! Sa fii sub mine in clasament! :))

Lasă un răspuns

