Transpiratie. Emotie. Aglomeratie.

Concursul SuperBlog este un prilej de destainuiri. Tot timpul l-am privit asa, nu este nimic special. Oricum, de multe ori o tema propusa (fie in cadrul SuperBlog, fie de catre un client pentru a scrie un advertorial) imi starneste amintiri. Pe unele le pot scrie pe blog (si este recomandat sa fac asta), pe altele evit sa le scriu. De aceasta data imi asum riscul pentru cele ce urmeaza.

Asadar, se spune ca transpiratia este efectul fie al unui efort intens (fizic si intelectual), fie al unei emotii puternice. De multe ori emotia este asociata tot unui efort intelectual intens, practic ne concentram prea mult pe un anumit lucru. Totusi, in cazul meu, partea cu efortul intelectual nu se aplica aproape deloc. La mine cauzele sunt cu totul altele, confuzia fiind insa prezenta si pana la un punct logica.

Asadar, dupa cum stiti, eu sunt blogger cu greutate. Nu stiu cat de valabila este sintagma aceasta in sens figurat, insa la propriu este cu siguranta. Am peste o suta de kilograme, cu toate consecintele de rigoare. Printre ele, un aspect deloc de lauda si deloc estetic: transpir foarte mult si foarte des. E drept, transpiratia tine si de alti factori, existand si persoane slabe care transpira in exces. Tine de metabolism, de circulatie si alte alea. Doctorii pot explica mai bine si mai logic acest lucru.

Motivele pentru care transpir sunt uneori pur fizice, efortul, chiar daca pentru altii este minor, ma face, uneori, sa transpir mai rau decat un muncitor pe santier. E drept, uneori hainele ma avantajeaza, mascand acest lucru. Alteori insa hainele sunt cele care ma fac sa transpir. Si aici ajungem la subiectul articolului …

Asadar, eu transpir aproape de fiecare data la situatiile oficiale. Cand trebuie sa-mi iau pantaloni de stofa si o camasa mai eleganta (care musai trebuie bagata in pantaloni), cu sacoul bonus, transpiratia este garantata. S-a intamplat acest lucru la sustinerea celor 2 lucrari de licenta ori a lucrarii de dizertatie.

Dupa sustinerea Dizertatiei, intr-un cunoscut local din centrul capitalei🙂

Mai spuneam de o confuzie. Asa si este: lumea avea impresia ca transpir de emotie, ca tremur pe mine de frica din cauza emotiilor. Nimic mai fals: haine multe, aglomeratie, agitatie, cocktail-ul perfect pentru o ditamai transpiratie. Care, bineinteles, devine cat se poate de inestetica exact cand nu ar trebui sa fie.

S-a mai intamplat si la diverse nunti si botezuri. La una dintre nunti, la niste amici buni din Oltenita, transpiratia era vizibila in poze. Poza pe care v-o arat acum este una pe care o pusesem, pe vremuri, pe ACEST blog. Primisem injuraturi si reprosuri tocmai in acest sens: cum, ba, sa pui o poza cu tine transpirat?

Eram imbracat elegant, asortat chiar, insa prea gros pentru un loc atat de mic. Era aglomeratie, aerul conditionat nu facea fata, iar rezultatul este vizibil. Emotii pentru miri? N-aveam de ce. Nu pun deloc suflet la nunti, chiar nu sunt afectat daca nunta nu iese „ca la carte”. Nu inseamna ca merg sa stric nunta, dimpotriva. Insa consider ca emotii nu am motive sa am, indiferent cat de apropiati imi sunt mirii.

Am avut, deci, pana acum nevoie de produse Farmec? De ale lor produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan? Pai cu siguranta am avut. Si chiar voi mai avea nevoie. Acum, nu stiu exact care mi s-ar potrivi. As avea, teoretic, de ales dintre:
– deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide;
– deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural;
– deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive;
– deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.

Probabil oricare dintre ele mi-ar fi util si oricare din ele ma va ajuta. Cand voi avea nevoie de ele? Pai cam tot timpul, insa in acest an cu precadere atunci cand va trebui sa merg la 2 nunti si un botez. Aglomeratie, eleganta si multa transpiratie. Niciun fel de emotie, doar ceremonii. Si, as spune, ceva distractie. Care si ea presupune, de la un punct incolo, tot transpiratie.

Daca ar fi sa ma intrebati cand am nevoie de un dedorant v-as raspunde, sincer, TOT TIMPUL. Uneori, e drept, as avea nevoie de unul mai performant.

Inchei cu niste versuri, sa explic mai bine nevoia mea de deodorant:

Eu am multi fani si am burta
Si am greutate multa
Am dusmani, sunt important,
Ma dau cu deodorant.

Cand simt ca iar miros
Scot iarasi banul gros
Nu merg la restaurant
Ci-mi cumpar deodorant.

Si ma dau cu el intruna
Pana-mi amorteste mana
Cand ma intalnesc cu femei
Sa simta miros de spray.

Cand este aglomerat
Multi oameni s-au adunat,
Eu ma imbrac elegant,
Imi trebuie deodorant.

La botezuri cand mai merg
Ca sa nu miros ca un zerg
In intregul restaurant,
Ma dau cu deodorant.

Cand merg prin RATB
Blestem toate zilele
Este foarte enervant …
Folositi deodorant!

In incheiere va spun
Farmec este cel mai bun
Util, foarte important,
Deodorant antiperspirant.🙂

Daca ai ceva de acuzat
Sa stii ca eu nu am plagiat
De aici m-am ispirat
Nu am copiat, am adaptat.

Salutari SUPER-BLOGOSFERICE tuturor🙂

Posted on 6 Martie 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

