Un candidat CU FARMEC!

V-am povestit pana acum doar franturi din cariera mea politica. Am povestit cum am ajuns premier, iar apoi, vag, cum a fost sa fiu premier (intr-un interviu). Nu v-am zis insa cum am castigat alegerile (partea cea mai trista). Iar astazi nu voi povesti tot, ci doar partea importanta: cea cu parul.

Probabil va mai amintiti de fostul presedinte Basescu si a lui suvita. A rezolvat repede problema, taind suvita problematica. La mine problema era alta: aveam par din ce in ce mai putin. Dar nu cadea tot, ci aveam goluri. Se vedea oribil. Imi trebuia un tratament pentru regenerarea parului.

E drept, exista un risc: mi-as fi schimbat brusc imaginea pe care o avusesem 5 ani de zile. Da, nu v-am zis, dar va zic acum: Raluca nu mi-a zis nimic de imagine. Eu a trebuit doar sa guvernez. Niciun consilier de imagine, nici macar vreo studenta pitipoanca de la comunicare… Nimic pe langa mine.

Si vine anul alegerilor. Fara sa mi se spuna, imi stiam problema cu parul. Si inestetica generata.

Primul pas: incep sa ma interesez. Prima recomandare de pe net era Gerovital Plant tratament, de la Farmec. Avusesem experiente placute cu Farmec, stiam de ei, ii incurajasem chiar pe timpul mandatului meu si le oferisem si cateva facilitati. Pe vremuri scrisesem despre ei si pe blog, articolele inca exista acolo. Oare sa iau un tratament de capul meu pentru capul meu ?

Ma cheama Raluca in biroul ei de la Cotroceni. Nu are timp de mine, imi spune doar sa fiu cuminte in campanie. Am obiceiul sa vorbesc prostii. Ii dau aprobator din cap, apoi imi spune sa ascult pe Domnisoara S, angajata de ea drept consiliera de imagine.

Initial am fost suparat: m-a lasat sa-mi fac echipa guvernamentala, acolo a zis ca e responsabilitatea mea, insa consiliera mi-o alege ea? Adica eu nu eram capabil s-o aleg singur?

Intra consiliera, domnisoara S, in biroul meu si ma roaga sa-i dau voie sa ma analizeze. Din cap pana-n picioare. Prima problema, fireste, parul. Cica din cauza deselor cure de slabire parul a tot cazut. S-a degradat.

Norocul meu, zice ea, este ca are cunostinte solide in domeniu… Tot asteptam sa-mi spuna o firma super-mega importanta din Vest, de care sa nu fi auzit. Insa, surpriza, ea imi vorbeste despre … un kit de tratament pentru regenerarea parului de la Farmec. Adica fix ce gasisem si eu la banalele cautari pe google.

O intreb:
– Esti sigura ca va functiona?

Da din umeri, apoi isi reia figura serioasa, insa in acelasi timp zambitoare, si spune:
– Garantez pentru asta.

Discutam apoi mai multe, eu insa ma uitam la parul ei. Avea un par frumos, blond natural. Cica il intretine, ii mai accentueaza culoarea, insa este blond din nastere. N-a avut inca nevoie de tratamentul in cauza, dar daca va incepe sa cada, il va folosi cu incredere.

Eram cu inima indoita. Nu stiam daca s-o ascult. Stiam de Farmec, ii apreciam, insa persoana din fata mea nu-mi inspira incredere. Era imbracata intr-o fusta mini, cu ciorapi negri. Bluza avea un decolteu imens, iar buzele pareau umflate cu pompa. Parul era insa superb… Cand imi vorbea parea ca se dadea la mine.

Vazand ca nu-s hotarat, imi spune ca va chema si o cosmeticiana. Eu, crezand ca asa scap de ea, accept. Imi zice apoi: amica mea cosmeticiana ajunge in 2 ore. Trist, inca 2 ore s-o suport.

Aflu ca ea, consiliera mea personala, era din Buzau, iar stilista din Caracal. Tot blonda si stilista. Nasol, o blonda de Caracal. Nu suna promitator… Stilista ma convinge ca Farmec este alegerea potrivita, asa ca urmez acel tratament….

Rezultatul?

Dupa cum stiti, parul meu a crescut la loc, iar alegatorii au fost profund uimiti. Le-am zis (chiar asa era) cum ca nu am avut timp de mine, ca 5 ani am muncit. Acum, insa, ma ocup mai mult de propria persoana. M-au crezut.

Partea electorala o stiti. Am vorbit cu Farmec si am avut un parteneriat reciproc avantajos. Am participat in campanie cu sloganul UN CANDIDAT CU FARMEC. Era si sigla lor acolo, eram si eu. M-au sprijinit si financiar, dar si ca imagine.

Prima varinata de afis. Doar sloganul, fara LOGO-ul Farmec :)

Prima varinata de afis. Doar sloganul, fara LOGO-ul Farmec🙂

Nu-mi dau seama cat a contat asta, dar se stie sintagma CEA MAI BUNA CAMPANIE ESTE CEA CASTIGATOARE. Asa a fost a mea.

Raluca m-a facut premier prima oara, a doua oara m-a facut Farmec. Le voi ramane fidel … PANA CAND MOARTEA NE VA DESPARTI!

Articol PLIN DE FARMEC inscris in competitia PLINA DE FARMEC Spring SuperBlog 2014!

Salutari PLINE DE FARMEC tuturor!

Posted on 31 Martie 2014, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

