Piele naturala, piele intoarsa, piele ecologica.

Sunt baiat, poate nu-s exemplul cel mai bun. Eu nu am zeci de perechi de pantofi, eu nu am geanta (desi…), insa imi place pielea naturala. Iubesc pielea naturala.

Sa va zic cum iubesc pielea naturala:
– In picioare am purtat toata viata piele naturala. E adevarat, acum am o pereche de adidasi de carton sau dracu stie de ce sunt. NU-s comozi deloc, au talpa naspa (de simt toate pietrele in ea) si nu ma incanta deloc. E drept, sunt usori. Insa poti gasi si pantofi de piele foarte usori.
– Cand mi-am luat servieta am avut pitici pe creier: sa fie piele naturala. Nu simt pe piele geanta, insa am vrut eu piele naturala. In ea am avut incredere.
– Acum am o geaca de piele. N-am avut pana acum. Dupa ce am pus-o pe mine am zis ca n-o mai dau jos. Ma simt perfect in ea.

– Mi-a venit tableta. Trebuie sa iau borseta, ca s-o tin. Din ce credeti ca va fi borseta? Voi jigni tableta cu vreo borseta de fas? Ori din piele ecologica? Nicidecum! PIELE NATURALA! Asa stiu, asa vreau, asa cred ca e bine.

La femei, recunosc, este un pic mai complicat. Hai sa vedem de ce:
– Ele nu pot avea o singura geanta. La o simpla cautare dupa preturi genti piele vom constata cat de scumpe sunt ele in comparatie cu celelalte. Iar daca punem la socoteala faptul ca trebuie una pentru fiecare pereche de pantofi vom constata ca saraca femeie va da faliment. Asa ca nu toate incaltarile ei vor fi de piele.
– Ati vazut cum arata niste botine dama? Nu porti tot timpul asa ceva. Se mai accepta faptul ca le iei din piele ecologica.
– In cazul cizmelor mi se atrage atentia ca cele din piele intoarsa ar fi mai elegante. Nu stiu ce sa zic, habar n-am daca e asa. Cert este ca la o cautare cizme dama din piele intoarsa gasim foarte multe modele. NU trebuie excluse cizmele din piele naturala, insa trebuie luate in considerare si cele din piele intoarsa. Si atentie: nu confundati pielea intoarsa cu pielea ecologica. Pielea ecologica este un inlocuitor care mie-mi provoaca nitica repulsie.

SI inca ceva: atunci cand faceti cadou, in special o geanta, aveti grija sa fie din piele naturala. Acum vine Pastele, asa ca ar fi bine sa luati in considerare acest aspect. Asta daca doriti sa si placa acel cadou.

Salutari NATURALE tuturor!

Posted on 4 Aprilie 2014, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

