Genti …

– Fata, de ce ti-ai luat o geanta mare? Este complet ne-eleganta?
– Si ce ar trebui sa iau, fata?
– O geanta de vara. Daca nu gasesti, cauta geanta vara 2014. Sigur gasesti ceva.
– Da, fata, geanta vara zici tu, dar trebuie apoi si accesorii vara. Ce, pot purta geanta asta orisicum?

– Dragul meu, imi cumperi, te rog, o geanta noua?
– Daca-ti cumpar geanta, iti trebuie si pantofi noi, nu?
– Pai oricum astia sunt deja vechi…
– Iti trebuie si fusta noua, si bluza noua…
– Pai zi ca vrei un rand nou de haine. Nu e mai simplu asa?
– Off, dragule, nu e chiar asa. Cand o sa intelegi si tu moda feminina?
– Sincer? Nu mi-as dori s-o inteleg niciodata.

– Bah, frate, vreau sa-mi cumpar o geanta?
– Bah, esti nebun? Ce geanta vrei tu?
– O servieta mare, sa pun si laptopul, s-o pun si pe umar, sa pun si acte.
– Si cum vrei sa fie? Roz bombon?
– Hai nu mai face misto!
– De ce mah? E pe bune…
– Vreau sa-mi cumpar servieta…
– Da, asta e ok. Dar ai zis ca vrei sa-ti cumperi GEANTA! Geanta e de muieri. Tu vrei servieta…

– Auzi, fata, orice ii permit la al meu, numa’ sa nu-mi umble-n geanta.
– Adica-n telefon iti poate umbla?
– Da, bineinteles, telefonul e telefon. Dar NU in geanta.
– Dar ce are geanta?
– E geanta mea. Si e geanta, intelegi tu. Hai, fata, ca stii prea bine…

Toate acestea sunt discutii reale. Pentru a nu se prinde nimeni despre cine este vorba, le-am modificat nitel. Unele-s auzite, altele sunt traite. Unele sunt auzite in RATB, altele sunt povestite. Toate sunt insa REALE. Este real: geanta unei femei este sfanta. Nu va apropiati, FRIGE!

Legat de geanta, 2 precizari mai am de facut:
– In facultatea de sociologie am avut un curs: sociologia consumului (la master). Acolo ne-a fost prezentat studiul unei foste colege, despre geanta femeii. Era foarte interesant insa, din punctul de vedere al catorva baieti, era foarte inutil. Mai mult decat CURIOZITATE nu este la mine. Nu as face un studiu si sub nicio forma nu as plati un astfel de studiu.
– Pe Emilcalinescu.eu am rubrica de interviuri. In cadrul ultimului interviu, am pus o intrebare legata de geanta femeii. Intrebarea are insa o poveste aparte. Eu, inainte de fiecare interviu, intreb prin lista de facebook: CE INTREBARI AI PUNE LUI X? DA-MI CATEVA… Pentru Claudia imi venise intrebarea cu pricina. Atunci mi-am amintit: DA, DE VREO 5 INTERVIURI VREAU SA PUN INTREBAREA RESPECTIVA. De acum inainte promit sa n-o ratez.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 10 Iunie 2014, in Diverse. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

