Mi-e cald …

– Bai, au venit caldurile!

– Pe bune, nu crezi ca pot observa si singur asta?

– Pai observi, ma plangeam si eu…

– Pai nah, ce sa faci? Te plangi si tu. Dar ce masuri ai luat?

– Ce masuri pot lua? Beau lichide multe, fac dusuri dese. D-astea…

– Masuri eficiente…

– Cum ar fi?

– Stii ce sunt alea aparate aer conditionat?

– Da, ma, normal ca stiu. Ce intrebare e asta?

– Pai daca stii, de ce nu folosesti?

– Pai n-am bani. Ma stii tu plin de bani?

– Ai bani, mah, dar ii dai pe prostii. Asta ar fi o investitie utila. Cea mai utila investitie pe care ai putea-o face.

– De ce zici asta?

– Pai poti sta omeneste in casa ta, nu mai dai banii pe terase si pe chestii temporare.

– Dar costa si curentul in draci.

– Totul costa. Confortul tau costa.

– Si merita?

– Eu zic ca da. Eu, unul, stau foarte misto in casa mea. Si, repet, e casa MEA. Vreau sa ma simt bine in ea. Ceea ce iti recomand si tie.

– Si ce marca imi recomanzi?

– Asa repede te-am convins sa cumperi?

– Nu e vorba de asta…

– Hai, zi.

– Ce sa zic?

– Iti iei aer conditionat?

– Pai oricum ma tenta. Stii tu, e picatura aia care umple paharul…

– Deci, sa-ti zic de marca.

– Zi.

– Exista marci de aere conditionate care-s universale. Ai auzit de ele pentru ca fac de toate. Ai LG, ai Panasonic, ai Samsung, ai Daewoo.

– Daewoo nu-mi iau…

– Nu sunt cele mai rele, sa stii.

– Lasa, mah, Daewoo nu.

– Mai sunt no name-urile. Chinezarii, turcisme, d-astea.

– Nu iau nici d-astea. Iau ceva BUN!

– Esti snob. Dar aici ai dreptate.

– Zi-mi de tine. Ce aer conditionat ti-ai luat? Ca stiu ca ti-ai luat acum 1 an…

– Acum aproape 2. Am aer conditionat Daikin.

– E bun?

– Sunt multumit de el. E exact ce imi trebuie.

– Cum ai ajuns sa iei asa ceva?

– Mi-a recomandat un prieten. Nu-s deloc scumpe.

– Dar ventilatoare d-alea de 50 de lei nu-s bune?

– Asa, zi ca il iei de pe olx, ca te ajuta varu’, si gata.

– Varu era la Tocmai.

– Asa, cum zici tu.

– Deci iti iei?

– Ma tenteaza. Ma gandesc la modul cel mai serios. Chiar mi-e cald.

– Spor la cumparaturi.

– Hai, mersi. Salutari.

– Salutari si tie!

Posted on 24 Iunie 2014, in Diverse and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. N-au venit. Plouă și e frig.

Lasă un răspuns

