Casa blogului nostru

Ce conteaza ce firma de hosting alegi? Toate fac acelasi lucru. E un detaliu. Toate iti ofera cam acelasi lucru. Iei ceva ieftin, sa nu dai multi bani, si gata.

Am o firma de hosting de apartament. E gratis. De ce as schimba-o?

Sa va zic importanta hostingului in continuare. Trebuie sa va zic asta, pentru ca multi au impresia ca hostingul este ceva invizibil, care nu conteaza si care e stiut doar de catre proprietar. Asadar:

1. Incep prin daramarea primului mit: exista site-uri prin intermediul carora poti afla unde este gazduit un blog. Deci e o chestie pe care o poate afla ORICINE.

2. In al doilea rand, conteaza cat de repede ti se incarca blogul. Poate sa se incarce instant sau in cateva secunde bune. Google tine cont si de  asta. Un hosting de apartament se incarca super-greu!

3. Trebuie sa ai spatiu de gazduire. S-ar putea sa ai nevoie. Daca nu, pui pozele pe alte site-uri, pui link, dar nu vor fi gasite in google images. Nu da bine la SEO #casazicasa

4. Trebuie sa vezi ce site-uri mai sunt hostate pe serverul tau. S-ar putea sa fie site-uri rau-famate, care te trag in jos.

5. Hostingul te ajuta si la optimizare. D-aia, zic unii, e bine sa ai site-ul gazduit in Romania (Daca scrii in romaneste).

6. Poti avea probleme cu blogul. Iti pica, are probleme tehnice. E important cat de repede raspund cei de la hosting, nu? Sau tu crezi ca e la .wordpress.com, sa nu-ti pice niciodata blogul? Ieta ca acest blog, de pe care scriu, nu prea a picat. Dar celelalte au picat de cateva ori.

7. Daca pica in mod constant, s-ar putea sa fie vina hostingului. Te-ai gandit la asta?

Tocmai am scris despre ceea ce numim HOSTING POTRIVIT. Da, trebuie sa stim ce cautam. Dar ideea de baza e simpla: hostingul nu este ceva neimportant. Este CASA blogului tau. Este important unde sta blogul tau. Casa nu e importanta doar pentru confort, este importanta si pentru imagine.  E drept, asa cum am scris si in articolul citat, uneori platesti prea mult, pe niste servicii complet inutile. Ca si cum ai sta singur intr-o ditamai casa si ai avea 5 televizoare-n casa. Pe care ai dat bani, dar tu tot la unul singur te uiti. De ce ai 5? Ca sa fie.

Acest articol este scris pentru firma de hosting cilv.ro. Succes in alegerea hostingului potrivit. Salutari POTRIVITE tuturor!

Posted on 16 Iulie 2014, in Diverse and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Bun articol…am mai invatat cate ceva azi…de trecut pe domeniu si hosting in schimb, nu m-am decis!

  2. la cate firme sunt, e greu sa te decizi, multi sunt buni, multi iti ofera preturi bune, ce mai punem in balanta ?

  3. Cristian Admin

    Pai nu stiu eu am facut upgrade dar tot pe WP am ramas de 4 ani sint la ei si nu ma pling , imi trebuie o tema buna si gata , asta ca nu am vrut sa achizitionez tema , pentru ca nu stiu inca pretu e pe an sau am cumparato si gata merg doar cu taxele de intretinere . Parerea mea este ca hostu la WP este foarte stabil , si pretu bun , exista si mai ieftin dar ai grija sa nu ai probleme , asa cum se spune si in articolu de mai sus, ieftin si bun nu gasesti…! Daca stie careva ceva despre temele din WP se platesc pe an sau la reinoirea abonamentului de domeniu si host se plateste anual si tema ….

Lasă un răspuns

