Maraton de guest-posting: CE INSEAMNA CUVANTUL MINUNAT?

Maraton de guest-posting: CE INSEAMNA CUVANTUL MINUNAT?

 

 

Pe 29 noiembrie 2012 am lansat MINUNAT.EU. Mi-a placut cum suna, imi place si acum cum suna. De atunci, de fiecare data cand aud cuvantul MINUNAT am tendinta sa spun PUNCT EU. Pur si simplu asa #MiSePareCorect sa sune.

Mai mult decat atat, am reusit sa ii fac si pe altii sa se gandeasca la mine atunci cand folosesc cuvantul MINUNAT. Unii amici bloggeri se gandesc LA MINE cand aud cuvantul MINUNAT. Nu-i asa ca-i MINUNAT sa se gandeasca lumea la tine cand aud un cuvant?

Acum, trebuie sa va zic si de notiunea de MARATON DE GUEST-POSTING. Pe scurt: eu dau o tema si niste persoane (multe sau putine, ramane de vazut) scriu pe aceasta tema. AM avut multe astfel de „provocari”. Una ASEMANATOARE (nu insa si identica) a fost campania CE TE MINUNEAZA (aici este sondajul).

In plus, semnalizez SI acest articol: colectionez DUME. Asadar, Anca Duma colectioneaza DUME, iar eu colectionez MINUNATII (destul de fair, nu?). Pot spune ca SI articolul ei m-a inspirat intr-un fel.

De ce scriu acest articol ? Simplu: pentru ca urmeaza O NOUA PROVOCARE (surprinzator, nu?). Asadar, DETALII MARATON DE GUEST-POSTING:

 1. Tema maratonului: ce inseamna cuvantul MINUNAT? Puteti sa va folositi de definitia dex-ului, puteti da o definitie proprie, puteti face ce doriti. Ceva MINUNAT, bineinteles🙂

UPDATE: ARTICOLELE VOR FI TRIMISE LA ADRESA CONTACT AROND EMILCALINESCU.EU !!!!

2. Conditii de participare:
– Poate participa absolut oricine atat timp cat isi da articolul SEMNAT. Nu se accepta articole ANONIME. Recomandarea mea este sa se prezinte la finalul lor. Daca nu, va aparea doar numele lor jos.
– Un singur articol / participant.
– Pot participa atat bloggeri, cat si nebloggeri.
– Nu va luati de articolele precedente din maraton. Puteti sa va luati de altii, chiar de mine, dar nu de ceilalti participanti.
– Link-urile vor fi do-follow doar catre blogurile participantilor (1-2 link-uri, MAXIM 3 in situatii speciale), restul link-urilor din articol vor fi no follow. In cazul in care sunt mai multe link-uri do follow, conditia este ca ele sa fie diferite (unul catre homepage, altul catre o subpagina).
– Articolul sa fie continut unic (sau nu mai fi fost postat in alta parte).
– Numarul MINIM de cuvinte: 150-200. As prefera 300, ce-i drept, dar pot intelege de ce vrei sa scrii mai putin. Poate vrei sa iesi in evidenta astfel. Totusi, la 150 de cuvinte sa nu ai pretentia sa pui 3 link-uri. Chiar nu🙂

3. Durata maratonului: ATAT TIMP CAT VIN ARTICOLE. Ideea este simpla: de astazi voi incepe sa primesc articole. Ele vor fi postate incepand cu data de 1 septembrie, cate unul pe zi. Daca trece o zi in care NU am avut articol, atunci noaptea voi anunta STOP JOC. Nu inseamna ca nu primesc articole si dupa 1 septembrie. Primesc cu drag. Daca de exemplu imi vin pana la 1 septembrie 20 de articole, inseamna ca maratonul dureaza MACAR pana la 20 septembrie. Pana pe 20 septembrie pot, insa, sa imi vina alte articole.

4. Le voi afisa in ordinea primirii cu mici amendamente: imi rezerv dreptul de a alege personal articolul de debut al maratonului (vad eu pe ce criterii) si voi da posibilitatea sarbatoritilor sa le fie postate articolele de ziua lor (unde va fi cazul). In rest, daca mi-ai trimis articolul nr 20, sa stii ca nu ai cum sa fii al V-lea (decat in situatiile enuntate mai sus). Ah, stati ca mai era o situatie: cea in care este o zi speciala din alt motiv si articolul este pe tema respectiva (habar n-am, daca se prelungeste pana la 1 decembrie poate cineva doreste sa scrie despre MINUNATA ZI NATIONALA; e doar un exemplu). Oricum, NU conteaza cand va fi publicat articolul vostru: ORICE zi este o zi importanta si frumoasa. Iar de scris va puteti apuca de scris CHIAR ACUM!

5. La final voi acorda premii. PATRU premii vor fi acordate, dupa cum urmeaza:
– Cel mai MINUNAT articol conform propriei mele pareri (sunt al dracului de subiectiv, dar asta e);
– Cel mai MINUNAT articol conform SONDAJULUI (fac sondaj, cine are mai multe voturi castiga);
– Cel mai MINUNAT articol conform VIZUALIZARILOR (si aici puteti munci, distribuind articolul cat mai multor persoane ori pe cat mai multe grupuri);
– Cel mai MINUNAT articol conform RANDOM.ORG (aka cel mai norocos).

Stiu ca am aici 4 datorii, dar mi le voi plati cat de curand. Sunt dator, mai demult, cu un banner, lui Dan Talmaciu (si i-l voi acorda atunci cand imi va da o poza 125 x 125), iar Laurei Lazarescu, Alexandru IonMalaezu si Adrianei Zavoi le sunt dator cu o cana de la interviuri (si fata de ei imi voi plati datoria). Nu inseamna ca nu pot participa si ei la maraton. DIMPOTRIVA! M-AS BUCURA ENORM SA PARTICIPE TOTI 4!

6. Un alt detaliu tehnic. Pentru ca am 3 bloguri, mi le voi folosi pe toate 3: AICI este articolul de anunt si TOT AICI va fi postat si sondajul final; pe MINUNAT.EU vor fi postate articolele (unul pe zi, asa cum am anuntat), insa bannerele castigatoare vor fi afisate pe EMILCALINESCU.EU. Daca exista castigatori DUBLI (gen CEL MAI BUN ARTICOL ESTE SI CEL MAI VIZUALIZAT, DAR SI CEL MAI VOTAT), acesta va primi un banner si pe celelalte bloguri. Nu este posibil sa castige cineva de PATRU ori, pentru ca in tragerea la sorti vor intra DOAR articolele care NU au castigat nimic (un fel de premiu de consolare).

7. Ah, da, era sa uit: cele 4 premii constau in cate un banner pe o perioada de 3 luni.

V-am starnit interesul? Sper ca da! Start concurs! MARATON DE GUEST-POSTING: CE INSEAMNA CUVANTUL MINUNAT?   Salutari MINUNATE tuturor!

Posted on 2 August 2014, in Blogul meu, De la altii and tagged , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. interesanta provocare, bine ca nu ne-ai pus sa ne turma o galeata cu apa in cap🙂
    poate ca voi scrie si eu daca ma voi simti inspirata.

  2. Cum se trimit articolele?

  3. imi place ideea ta, chiar e minunata, daca ma timp si inspiratie poate ca am sa iti scriu🙂

  4. O idee foaret buna. As dori sa trmti si eu articole

  5. Emil, unde e lista castigatorilor minuati?😀

  1. Pingback: Sondaj – CE INSEAMNA CUVANTUL MINUNAT? | S-o ardem studenteste

Lasă un răspuns

