Despre un blogSPOT simpatic: Balsam pentru suflete

Despre un blogSPOT simpatic: Balsam pentru suflete

 

 

Pe vremuri aici facea in fiecare luni un blog-review. Am renuntat la idee din N motive, desi multa lume aprecia acele articole. De data asta, insa, am fost PROVOCAT sa fac un astfel de review. Am acceptat, deci, cu bucurie, avertizand, insa, persoana in cauza ca exista riscul sa nu laud prea multe lucruri.

Blogul in cauza este ianolia.blogspot.ro. Sa incepem, deci, cu chestiile clare si precise:

1. Nu are page rank, fiind un blog prea nou. Sunt curios ce pr va primi la urmatoarea actualizare, as anticipa 2 sau chiar 3 (depinde cand va veni).

2. In topul Alexa este pe locul 5,059,696. Promite insa sa creasca.

3.  Un nr de 26 de site-uri link-eaza catre acest blog.

4. Titlul blogului este Balsam pentru suflete, iar sloganul este: Bucuriile vieţii constau în lucruri simple. Mica mea mare bucurie este scrisul! Titlul blogului este, de fapt, titlul cartii care va aparea. Imi suna interesant, cu siguranta ma va tenta s-o cumpar.

5. Pagina de fb a blogului are 2.420 like-uri.

Acum sa vedem puncte tari, puncte slabe. Incepem cu chestiile bune:

1. Imi place coloritul blogului. Desi arata ca un blogspot, culorile sunt place si odihnitoare. Iese in evidenta scrisul, insa nu este nici ceva plictisitor plin de non-culori. Bila alba pentru design.

2. Are pagina de recomandari (blogroll), unde se afla chiar si blogul meu. Doua bile albe #cumarveni🙂

3. Partea importanta, continutul, imi place. Din punct de vedere CALITATIV este chiar ok.

4. Imi place ca articolele sunt usor de citit, avand si poze sugestive in ele. Nu discut problemele legate de drepturile de autor, este problema ei cum si le rezolva. Mie, ca cititor, imi plac pozele si consider ca se potrivesc cu textul in cauza.

5. Este un blog primitor de guest-posturi, PRIMUL dintre ele fiind scris de mine (un articol de top, credeti-ma pe cuvant!). De altfel, ea scrie si-n alte parti, tocmai fiindu-i publicat articolul MINUNAT🙂 Scrie bine si-n deplasare🙂

Partile care trebuie imbunatatite acum:

1. Incep cu partea cea mai importanta: draga mea Maya, IA-TI DOMENIU! Aceste articole ale tale merita si ele un DOMENIU. Eu i-as recomanda fie ianolia.ro (numele o ajuta: nu este deloc comun, insa este unul frumos), fie BalsamPentruSuflete.ro (ori .eu). Marele defect al Balsamului ei este ca-i pe blogspot!

2. Ii lipseste rubricuta despre autoarea. Stim ca scrie bine, stim c-a implinit 21 de ani, DAR CINE ESTE AUTORUL/AUTOAREA? Vrem sa stim!🙂

3. Nu are casuta de search decat stanga sus de tot. Am stat cam 1 minut pana s-o gasesc. Nu stiu cat strica ori nu strica designul, dar una mai vizibila n-ar strica deloc.

4. Nu sta deloc bine nici la frecventa articolelor. Pe luna in curs, septembrie, ea are doar 4 articole. Cam putin. Exact cum discutam cu o amica despre alta bloggerita: da, scrie foarte bine, dar si mie-mi ies 3 articole foarte bune pe an. E drept, Ianolia scrie mai des de atat, dar mi-as dori s-o vad scriind si mai des. Noroc ca vine SuperBlogul si acolo, obligat-fortat, va scrie si mai des.

5. Bannerele din stanga nu-mi plac deloc, dar deloc.  Pe langa faptul ca io as prefera ca acea coloana sa se afle in dreapta (am inteles c-ar face rau si la SEO sa fie-n stanga), nici ele, in sine, nu-s prea estetice. Unu-i pe centru, unu-i pe stanga, unu-i mare, altu-i mic. E un haos desavarsit pe acea coloana.  E adevarat, haosul se rezolva prin trecerea pe domeniu.

Partea misto este ca proprietara blogSPOT-ului este olteanca si chiar una de treaba. Am cunoscut-o virtual, insa vineri, la Webstock, o voi cunoaste real. Pana acum mi-a lasat o impresie foarte buna.  Eu abia astept s-o cunosc, sper ca si ea. Desi dupa acest articol lucrurile s-ar putea schimba🙂

Astept, de asemenea, cu nerabdare si cartea ei. Sufletul meu are nevoie d-un Balsam. E drept, la cat de negru-i dansul, cred ca orice inalbitor i-ai pune tot n-ar fi eficient :))

Per total, blogspotul Ianoliei are potential. Trecerea pe un domeniu propriu ar trebui sa fie o urgenta, iar pagina de detalii despre autoare poate fi adaugata imediat. Restul se rezolva treptat. Iar daca este pe domeniu, si cheful de articole creste (parca ai alta motivatie cand ai domeniu propriu).

Salutari OLTENESTI tuturor si abia astept s-o cunosc personal pe autoare🙂

Posted on 22 Septembrie 2014, in BlogReview. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Îţi mulţumesc, din suflet pentru păreri, sugestii, reclamaţii şi minunatele bile albe primite! Părerile tale sunt foarte importante pentru mine, în primul rând pentru că eşti Oltean Minunat, în al doilea rând, pentru că ai experienţă în ale blogging-ului şi nu în ultimul rând, pentru că eşti obiectiv şi spui mereu ceea ce simţi, fără să conteze orice lacrimă sau frustrare a celor atacaţi. Puţini au curajul să spună ce gândesc, în general, aceşti „curajoşi” sunt cocalari sau alte categorii de genul. Tu nu te încadrezi în nicio categorie negativă, ci în cele pozitive!
    Îţi mulţumesc din inimă, încă o dată, aşteptând cu interes provocaţii care să continue tradiţia!😀 Te pup, olteneşte pe ambii obraji! :*

  2. analiza pe blog, ne rinde bine un om ca tine🙂

Lasă un răspuns

