Schimbarea locuintei

Schimbarea locuintei

Astazi e 1 octombrie, deci incep facultatile. Facultatea este un subiect destul de ciudat pentru multi bloggeri. Multi nu vor sa recunoasca faptul c-au trecut rar spre deloc p-acolo; altii considera pueril sa ne raportam vesnic la facultate si viata de student.

Sunt altii, si mai cool, care s-au inscris direct la ID, pentru a avea timp de proiectele lor magnifice.

Eu am amintiri din facultate, unele ramanandu-mi intiparite-n minte. Am, de asemenea, si anumite regrete legate de facultate.

Principalul regret este ca n-am trait viata de camin. Da, nu radeti: in sinea imi doream sa traiesc, macar o luna de zile, viata de camin. Macar o saptamana. In sinea mea, eram convins ca daca as fi fost nevoit sa stau la camin as fi invidiat maxim pe cei din localitate. Am dubii ca m-as fi adaptat foarte bine, probabil as fi avut ceva conflicte cu colegi si administratori.

Da, fiecare om regreta ce nu are. Ce are vecinul e mai bun, ce ai tu e mai naspa.

Si pentru ca tot e vorba de camin, trebuie sa va spun si de repartitiile in camine. In camine locurile se dadeau la sfarsitul lui septembrie. Locul la camin insemna enorm. Unii trageau cu dintii de note, nu care cumva sa piarda locul in camin. Aveam colegi care nu te ajutau cu nimic, nici macar sa te lase sa tragi cu ochiul in lucrarea lor, nu care cumva sa le sufli locul la camin. Altii urlau, la propriu, atunci cand primeau note mai mici de 10. Totul a culminat cu examenul de licenta, unde s-a lasat cu urlete si tipete. Totul din cauza unor amarate de camere de camin (la master urma sa se intre pe baza mediei de la licenta).

Iar o chestie pe care n-am inteles-o eu foarte bine este de ce studentii voiau aceeasi camera. Bine, de fapt ma faceam ca nu inteleg, ideea era simpla: oamenii voiau stabilitate. Voiau sa stea unde stiau cum e. Batalia era sa stai fix in aceeasi zona, pentru ca invatasei traseele, invatasei administratorii si paznicii, invatasei terasele si chioscurile. Sa nu zic de colegi, si ei extrem de importanti cand e vorba de statul la camin.

Sa te muti in timpul anului era de neconceput. De altfel, mutatul era o problema si pentru cei ce stateau cu chirie ori la gazda. Mutatul era cu adevarat o tragedie. La fel cum este si pentru cei care au o casa in proprietate. Mutatul, in sine, este o operatiune complicata. E drept, contra cost, poate deveni extrem de simplu (datorita unor companii gen MovingBox).

Schimbarea locuintei este, insa, ceva neplacut. De buna voie putina lume se muta. De altfel, in secunda asta, nici eu nu ma vad mutandu-ma in alta parte. Asta e cartierul meu, asta e camera mea, asta e biroul meu. De ce m-as muta? Pentru un confort sporit? Prea multa bataie de cap. Da, comoditate, lene, spuneti-i cum vreti. Dupa mine, o simpla constatare. Cum se striga la revolutie: Noi d-aici-a nu plecam… ! Cam asa si cu mine🙂 Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 1 Octombrie 2014, in Diverse and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

