Zece motive pentru a merge in Grecia

Zece motive pentru a merge in Grecia

 

 

Va ziceam zilele trecute ca vreau in Grecia. Apai chiar vreau. Si va indemn si pe voi sa mergeti acolo. Sa mai incerc sa va conving sa mergeti acolo. Nu d-alta, dar eu sunt convins, mai putin financiar nu am gasit (inca) resursele. Asadar:

1. Este o tara plina de istorie. Se zice ca in Grecia nu exista nicio piatra fara istorie in ea. Si istoria incepe din capitala tarii, Atena.

2. Este o tara extrem de FRUMOASA! Peisajele Greciei sunt absolut superbe. Bine, si tarisoara noastra este frumoasa, dar zic ca poate o vazurati p-a noastra.

3. Au o muzica extrem de misto. Iubesc muzica greceasca. Si n-o confundati cu maneaua noastra, desi si aia-mi place. Pot, insa, sa recunosc ca originalul e mai bun. Mai ritmata, mai frumoasa. Mai fara briz-briz-uri🙂

4. Au o bucatarie extrem de misto. Apai sa mergi in Grecia fara sa mananci specialitatile lor e chiar pacat.

5. Au ouzo. Este bautura lor traditionala. Daca n-ati baut niciodata eu zic ca e timpul s-o faceti. Mie-mi place cu apa minerala acidulata, iese un lichid albicios extrem de gustos. Are gust mentolat, insa este destul de tare ca alcoolemie. Asa ca beti cu grija.

Ouzo

6. Ai posibilitatea fie sa mergi intr-un loc aglomerat, unde sa te distrezi, fie intr-un loc linistit. Depinde ce doresti si ce ti se potriveste. Poti, daca ai timp, sa testezi ambele chestii: stai 3 zile intr-un loc agitat si mergi inca 3 sa te odihnesti.

7. Grecii sunt un popo extrem de misto. Serios vorbesc. Iar ultimele evolutii politice de acolo imi confirma acest lucru. Las la o parte manipularile gretoase si zic sincer: chiar imi par grecii. Si chiar as vrea sa-i cunosc mai bine. E drept, romancele noastre-s mai frumoase.

8. Au conditii extrem de bune. Nu doar peisaje si oameni primitori, dar si conditii extrem de bun.

9. Au euro. Da, repet, e extrem de util sa aiba aceasta moneda, sa nu pierzi foarte mult la schimbul valutar. Daca ramai cu euro nu e panica: ii pastrezi si te duci la anul in Franta sau Belgia. Daca ramai cu leva ori lire turcesti e cam nasol, ca trebuie sa mergi la anul tot in Bulgaria sau Turcia.

Euro

10. Au preturi bune. Cum zic reclamele: totul la cele mai mici preturi. Acum nu stiu cum sunt fata de Bulgaria ori Turcia, dar multa lume spune ca avand in vedere conditiile (si, as adauga eu, partea cu euro), e indicat sa preferam Grecia. Tot ce se poate.

Acum hai cu totii sa cautam oferte. Daca faceti rezervare din timp veti plati foarte putin. Si eu ma apuc de acest lucru. Cautati, de exemplu,sejur Grecia cu Genius Travel, Genius fiind o agentie care are extrem de multe locatii din Grecia in oferta lor.

Genius Travel

Iar daca vreti un motiv sa NU mergeti p-acolo, va dau si unul d-asta: la vara s-ar putea sa dati de mine. Eh, nu-i asa grav, Grecia e mare, insulele-s multe, poate chiar nu va veti ciocni de mine. Dar daca sunt prin zona cu siguranta ma veti vedea. Sunt usor observabil si ocup mult loc pe plaja :)) Glumesc, tot un sezlong ocup si eu. Dar cu siguranta ma veti recunoaste.

Acum spuneti-mi si voi ce motive ati avea sa mergeti in Grecia. Sa le aud de la voi #cumarveni. Salutari GRECESTI tuturor!

 

Posted on 28 Ianuarie 2015, in Turism and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. intr-adevar o tara frumoasa cu oameni primitori

    de departe una dintre cele top 10 destinatii de vacanta preferate de romani

  1. Pingback: Mituri despre Grecia - Cel mai MINUNAT.EU blog

Lasă un răspuns

