Utilitatea unei baterii externe

Utilitatea unei baterii externe

Se spune ca nu poti sa te convingi de utilitatea unui gadget pana nu il ai. In plus, dupa ce-l ai si-l folosesti, iti vei da seama cu adevarat de utilitatea lui atunci cand il vei uita, candva, acasa.Ma rog, uita poate fi inlocuit cu „lasa acasa”. Daca nu ai avut niciodata nu cred ca vei putea intelege pana la capat acest articol.

Va dau, pentru inceput, 3 exemple personale:

Personal example

  1. Cand e toamna, primavara sau chiar iarna, am geaca. De blugi, de fas sau din oricare alt material, ideea e ca are buzunare. Eh, iarna, aproape de fiecare data, am bateria externa la mine. Sta acolo intr-un buzunar si nu incomodeaza. Las-o sa fie, cine stie cand am nevoie de ea. Probleme apar cand imi schimb geaca. Naspa sa ai prea multe…
  2. Vara e naspa: in cel mai bun caz am o camasa cu maneca scurta, dar buzunarul ei e prea mic. Singura solutie e sa-mi iau borseta. Destul de incomoda, o iau doar cand am absoluta nevoie de ea. Dar e greu de stabilit cand e ABSOLUTA nevoie de ea. Uneori o iau si nu o folosesc, alteori nu o iau si-mi dau seama ce utila mi-ar fi fost. Uneori se intampla asta la foarte putin timp dupa ce am iesit pe usa. Din acest punct de vedere invidiez femeile: ele sunt obisnuite sa poarte geanta, la nevoie pot arunca acolo si-o batere externa.
  3. Am fost in strainatate (Franta, Spania, Andorra) la un amic. Eurotrip, ca sa folosesc un termen cinematografic, Stiam ca el are o baterie externa. Acolo a fost clar: am lasat-o p-a mea acasa ca am folosit-o p-a lui. Cand am fost, insa, acum, la Vatra Dornei, MI-AM UITAT bateria mea externa. Trei zile am fost la Vatra Dornei… Doar trei. Si am avut nevoie de ea. De vreo 10 ori. In special in prima zi. Eh, n-a fost sa fie. Insa dupa o astfel de experienta probabil voi purta degeaba borseta cu bateria-n ea cateva zile bune. Daca nu o saptamana intreaga.

Acumulator extern

Teoretic, imi pot dramalui curentul dintr-un smartphone astfel incat sa imi ajunga. Teoretic pot merge in locuri cu priza pentru a-l incarca. Teoretic poti sa traiesti complet fara ea. Practic, insa, dupa ce te-ai folosit de ea, dupa ce te-ai obisnuit cu ea e greu sa renunti. Pentru ca la fel de teoretic am trait fara smartphone, fara internet si chiar fara calculatoare. Acum mai putem, oare, trai ca acum 30 de ani? Daca da, se pune intrebarea fireasca: de ce NU am vrea sa mai beneficiem de tehnologia actuala?

Utilitatea unei baterii externe e evidente atunci cand ai avut una cel putin o zi. Altfel, ti se va parea inutila, o fita a unora care nu au pe ce sa-si dea banii. Eu, bineinteles, ma laud cu ea pentru ca o am, altfel as considera-o inutila. Recomand, deci, achizitia lor, ele putand fi gasite in magazinele dealerilor GSM, in hypermarketuri, dar si in magazine specializate de accesori (in acest sens puteti verifica site-ul Vetter.ro). Salutari TEHNOLOGICE tuturor!

Posted on 17 August 2015, in Gadget and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

