Posibilitati de angajare in Constanta

Posibilitati de angajare in Constanta

 

In lunga mea studentie am avut foarte multi colegi din provincie. A doua mea facultate a fost una particulara. Acolo am fost absolut socat de faptul ca vin oameni din orase universitare (Pitesti, Targoviste, Craiova, chiar Constanta). In mintea mea comoda, cel mai misto este sa stai in orasul tau, fara grija chiriei ori a caminului, fara sa renunti la prietenii pe care deja ii ai.

De fiecare data, insa, primeam acelasi raspuns: acolo nu am ce sa ma angajez. E un oras mic, plictisitor, unde nu se intampla nimic. Nimeni nu ma va angaja acolo, nu exista locuri de munca.

Despre Constanta de fiecare data mi se spunea: un oras misto, vara as sta doar acolo, dar iarna nu-i nimic de facut. Nu te angajeaza nimeni, poate doar vara, ca chelner ori receptionier. In fond, ce ai putea face in Constanta?

Cu toate astea, vezi pe internet anunturi de genul angajari videochat Constanta . Multi se intreaba daca e teapa, daca jobul este pentru ei. Eu le-as zice ca da. Tocmai am daramat 5 mituri despre videochat. Ideea e simpla: la fel ca la orice alt loc de munca, trebuie sa va informati foarte bine inainte. Nu toti sunt seriosi, insa nu toti sunt tepari. Exista firme bune, unde chiar puteti castiga un ban cinstit.

Legat de ideea de la inceput, va zic doar atat: uneori, un oras precum Constanta s-ar putea sa fie mai util pentru studentie. E mai linistit, nu e agitatia din Bucuresti, va puteti concentra pe invatat. Din multe puncte de vedere, Bucurestiul nu e deloc cel mai bun oras pentru a fi student, chiar daca, oficial, aici sunt cele mai bune facultati. Sau, ma rog, aici sunt MAJORITATEA facultatilor bune.

Videochat

Posibilitati de angajare in Constanta sunt mai multe, eu v-am dat un singur exemplu, valabil pentru fete, ca, din ce am vazut, ele sunt mai dornice de a munci in timpul studentiei. Acum v-am lasat, salutari STUDENTESTI tuturor!

 

 

Posted on 17 Noiembrie 2015, in Diverse and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Se pot face cursuri in vederea angajari si a unui castig sigur cu compania de trading TeleTrade.

  1. Pingback: 5 lucruri nestiute despre videochat |

Lasă un răspuns

