Botine din piele naturala de la miniPRIX

Botine din piele naturala de la miniPRIX

 

Despre miniPRIX

V-am mai vorbit, si aici si pe alte bloguri ale mele, despre magazinul miniPRIX? Este un magazin extrem de interesant, avand o chestie care-mi place mie la nebunie: fiind si online, si offline.

Pe partea offline au 3 magazine, dintre care cel mai dotat este cel din Otopeni, insa online stau si mai bine. Site-ul lor, foarte simpatic, are acum o chestie extrem de utila: la fiecare haina scrie exact ce inseamna dimensiunea in cauza. Doua camasi XXL nu sunt identice ca dimensiuni, dar stiu exact cat sunt si daca-mi sunt bune.

Miniprix

Despre incaltarile de piele

Dintotdeauna mi-a placut sa port incaltaminte de piele. Pentru mine, pielea trebuie sa fie si interioara, si exterioara. De altfel, mult mai importanta este partea interioara, ea intra in contact cu piciorul. Cand vad incaltari de piele, aratoase, care pe interior au o panza oribila, ma apuca nebunia. Ce rost are pielea aia exterioara, frumoasa, daca piciorul se simte oribil in textilul ala?

Botine din piele naturala

De multe ori ma oftic atunci cand vad ca ofertele in cazul produselor de dama sunt mai bune, macar cantitativ. Si-n cazul acesta, oferta buna este la dama: botine din piele naturala la un pret foarte bun. Va arat 2 modele:

Si acesta:

Ambele mi-au fost semnalate de o amica, probabil deja si-a cumparat o pereche (Daca nu pe ambele). De altfel, despre aceste doua perechi de la miniPRIX, dar si despre oferta lor, am mai scris deja pe Minunat.eu.

Concluzii

In mod constant, miniPRIX are campanii si colectii noi. Pe langa colectia de baza, prin care se promoveaza, cum e cazul acestor botine din piele naturala, au o gramada de alte produse, multe dintre ele la reducere. Merita sa aruncati un ochi pe site-ul lor si, daca aveti drum, sa treceti si prin magazinele lor offline. Am cateva produse de la ei care-mi sunt extrem de dragi. Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

 

 

Posted on 10 Februarie 2016, in incaltari and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

