Optimizarea nu e ceva dificil

Optimizarea nu e ceva dificil

 

Exista foarte multe cursuri de SEO, de promovare prin diverse metode, legale si bune, asa numitele White Hat SEO. Problema cu aceste metode este ca, de cele mai multe ori, sunt prea banale si tind sa nu fie luate in serios. In fapt, fiecare regula SEO este logica, chiar si daca am aplica-o in comunicarea offline. Sa va dau 3 exemple:

SEO

  • Repetarea cuvantului cheie de mai multe ori in text. Apai asta se face si in discursuri. Daca este vorba de discursul unui candidat care cere voturi, el va repeta, destul de des, acest lucru. Votati candidatul X daca vreti sa… Votati candidatul X daca vreti sa … Votati candidatul X daca vreti sa … Acel cuvant cheie intra in cap si, daca discursul este corect, va fi ascultat indemnul cu pricina. De ce este deranjant sa vezi de 6 ori un cuvant cheie, intr-un articol? Da, in cazul filmelor (Ca scriu des despre ele), e foarte ok sa folosesti titlul filmului decat inlocuitori de tipul Pelicula ori filmul. Da, paradoxal, asa e si-n viata reala.
  • Promovare pe bloguri. De ce vi se pare absurd ca un articol link-uit pe zece bloguri sa fie mai sus in cautarile google? Nu e acelasi lucru cu: „Ai auzit, ba, ce a zis cutare?”. Daca zece oameni vorbesc despre un lucru, nu inseamna ca acel lucru este cat de cat relevant. Da, conteaza cine sunt acei oameni, exact cum conteaza care sunt acele bloguri pe care se vorbeste. Dar ideea e aceeasi.
  • Articolul sa fie, pe cat se poate, despre un subiect. Da, am renuntat de ceva vreme (sa fie vreo 3 ani) sa scriu, in acelasi articol, 5 chestii aparent diferite. Mi se pare, pe langa ce zice Google, un soi de respect pe care-l ai fata de cititor. Pui titlul X, apai scrie despre acel lucru. Mi se pare absurd sa pui in titlu numele unui film si sa scrii in articol cum a fost la vizionarea filmului, cum ai ajuns tu la mall si cum te-ai certat pe loc cu cine stie ce nesimtit. Omul a intrat sa citeasca despre film, cum e filmul, restul informatiilor sunt irelevante.

Atentie: daca regulile sunt de bun simt nu inseamna ca serviciile unei agentii profesioniste nu sunt utile (de exemplu, servicii optimizare SEO ProDigitalMedia). Eu spun doar ca optimizarea de baza, poate fi si trebuie invatata de toti cei care activeaza in domeniu.

Pro Digital Media

Regula de baza a optimizarii este, de fapt, informarea. Daca nu esti la curent cu ultimele noutati risti sa faci in 2016 o optimizare ca la carte … de 2007. Si s-ar putea sa nu functioneze.

Optimizarea nu e ceva dificil, e un adevar, insa in cazul in care ai o afacere si vrei s-o faci ca la carte, trebuie sa apelezi la specialisti, fie si pentru a-ti confirma presupunerile tale. Macar la inceput, sa pornesti bine. Zic. Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 10 Februarie 2016, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pas cu pas se invata..acum nu ca as fi un specialist, dar informatie pe acest subiect, e din belsug…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: