Probleme tehnice la bloguri

Probleme tehnice la bloguri

 

 

Cand ezitam daca sa fac sau nu trecerea pe domeniu, unul dintre motive, principalul, era dat de latura tehnica. Auzisem ca se pot intampla chestii naspa cu blogul: poate fi atacat, poate fi virusat, poate pica din alte motive. Poti face tu o prostie… Multe chestii…

Ca de obicei, te sperie chestiile pe care nu le stii. Necunoscutul te face conservator, te face sa iti doresti sa nu se schimbe nimic, lasa, daca merge acum, de ce sa schimb?

Probabil stiti povestea, stiti de ce mi-am facut EmilCalinescu.EU in 2012 (pe 4 iulie). Ce nu stiti, si va zic acum, este ca dau dreptate celui din 2012. Adica acelui blogger, EmilCalinescu.eu, care n-o fi el profesionist si n-o avea el un blog oficial, dar care macar e linistit ca nu-i poate pica nimeni blogul. Sau n-o fi fost, ca vorbim despre trecut.

Sa va zic acum problemele pe care le-am avut si inca le am cu blogurile:

Stop Doing What Doesn't work on a cork notice board

  1. Acum vreo 2 ani mi-a tot picat EmilCalinescu.EU. A reusit cineva sa-l readuca la viata, fara sa pierd nimic. Era un plugin buclucas. Ca de obicei, ce stiu eu ce plugin e bun?
  2. Acum, recent, dupa ce 2 ani de zile n-am avut probleme, au aparut deodata 3 probleme. Intai si intai, virus pe Minunat.eu. Am scapat de el, dar 2 antivirusi inca-l vad virusat. Rezolv cat de curand si problema asta.
  3. Mai nou am descoperit aseara o alta problema. Una dubla. Cinemil.ro nu functioneaza cand intri pe homepage, insa subpaginile site-ului functioneaza, iar blogul politic (am si din ala, pentru cine nu stie) merge, dar nu poate fi actualizat.

Acum, sa va zic sincer: habar n-am cum sa rezolv problemele. Nu stiu si sunt convins ca daca m-as apuca sa umblu p-acolo as strica mai mult decat sa repar. Stiu doar ca ambele bloguri cu probleme sunt gazduite in acelasi loc, fara sa insemne neaparat ca hostingul e de vina. As miza mai degraba ca nu, de vina e blondul care habar n-are ce pune pe bloguri. Sau care pune candva ceva, apoi are impresia ca pluginurile de acum 3 ani vor merge la nesfarsit.

Ce am invatat, totusi, din toata chestia asta? Pai trei chestii:

  1. Cand esti blogger, tine-ti aproape prietenii care se pricep la partea tehnica.
  2. Cand ai mai multe bloguri, gazduieste-le in locuri diferite. Si, daca se poate, pastreaza si unul pe subdomeniu. Cum e asta 😀
  3. Ar fi util sa mai inveti si tu ceva.

La punctul 3 sunt deficitar. Dar recuperez eu. La anul 😀

blog

Nu stiu ce ati patit voi, dar eu tot am probleme tehnice la bloguri si tare as vrea sa gasesc pe cineva care sa mi le rezolve. Doritori? 😀 Salutari BLOGOSFERICE tuturor si MULTUMIRI ANTICIPATE celor care se vor oferi voluntari! 😀

 

Posted on 7 Decembrie 2016, in Blogosferice. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Habar n-am, dar e bine sa apelezi la cei care iti ofera gazduirea…cred!

Lasă un răspuns

