Job pentru studenti

Job pentru studenti

 

 

Am dat de acest job. Zic ca s-ar putea dovedi util pentru voi. Este al celor de la AVBS Credit, cei datorita carora am obtinut statutul de blogger partener la editia viitoare a Super Blog (Aka Spring Super-Blog 2016). Articolul cu pricina este acesta.

Acum, doua cuvinte despre job:

1. Este pe vanzari, adica fix ce nu ma pricep eu sa fac. Ma rog, nu stiu sa fac multe, dar asta e printre chestiile la care nu ma pricep si ma oftic ca nu pricep.

2. Imi suna a independenta. Nu-mi plac joburile full-time, de 8 ore, cele care necesita prezenta intr-un birou. Imi plac joburile dinamice, cele care necesita doar aptitudini, nu si chestii arhaice, gen birou, program fix etc. E un job pe placul meu, chiar daca, repet, nu pot aplica la el.

Asadar, jobul este cel de mai jos:

 

Viseaza… obtine cu AVBS un Smart Job!

iValori: integritate, seriozitate, profesionalism?

iExperienta in domeniul financiar?

iSansa să te dezvolti acum cu AVBS si astfel sa-ti personalizezi propriul venit.

Primul venit, primul servit, iar la AVBS portofelul ti-e implinit!

Mai multe detalii despre AVBS Credit gasesti pe http://www.avbs.ro.

CV-urile se pot trimite la contact@avbs.ro.

 


Daca e vreunul dintre voi care a obtinut jobul, rog sa ma anunte. Si sa-mi acorde un imprumut NErambursabil de cat il lasa inima. Daca nu, macar sa lase un comentariu de multumire :)) Macar sa stiu pe cine sa injur.

avbs-credit-job

Glumesc. Va urez succes! 🙂 Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 15 Decembrie 2016, in joburi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

