Copiii insufletesc un loc

Copiii insufletesc un loc

 

 

Nu sunt eu cel mai mare fan al celor mici. Ba dimpotriva. De multe ori imi par prea galagiosi, mai ales in locurile unde e nevoie de liniste, cum ar fi la film sau la teatru.

Nu-mi doresc momentan copii, probabil nici in viitorul foarte apropiat. Am amici destui care deja au, plus alti cativa care se pregatesc sa aiba. Deci nu-s chiar paralel cu subiectul.

Unul ca mine, care nu prea gusta copiii, insa, ar putea sa le descopere potentialul lor economic. Nu sunt cinic, sunt doar realist. Si, din aceasta perspectiva, trebuie sa va spun la ce concluzie am ajuns. Bineinteles, si in urma unor discutii cu cativa prieteni.

Asadar, la un moment dat eram eu mirat de ce sunt mall-urile pline de locuri de joaca pentru copii. De ce proprietarii de mall-uri prefera sa-i aduca si pe cei mici acolo. Sa-i obisnuiasca cu atmosfera de mall? Oare chiar atat de mult consuma acesti copii?

Bineinteles ca e un pic din toate, dar e ceva mai mult decat atat. Ceva fundamental, de care putini isi dau seama.

Sa zicem ca esti proprietar de spatiu comercial (mall, hypermarket, nu conteaza). De ce ar trebui sa apelezi la o firma de amenajari locuri de joaca interior? De ce ar trebui sa faci un loc special dedicat celor mici? Raspunsul este simplu, insa in acelasi timp important, fundamental: copii insufletesc locul. In plus, este vorba si de bioritmul lor: ei au tendinta sa vina dimineata si la pranz, cand locul ar fi, altfel, gol.

Sa va explic. Un mall pare plin nu doar vizual, ci si auditiv. Un mall pustiu, in care nu auzi si nu vezi nimic, este un mall naspa. Poate fi gol, naspa, tot timpul, ori doar in anumite intervale orare. Tu trebuie sa te straduiesti sa nu para asa.

Chiar daca-s doar 3 mese ocupate in zona de mancaruri, daca este plin locul de joaca, tot locul pare insufletit. Galagia aia aia a lor, energia aia a lor, insuflesteste toata locatia. Tot mall-ul.

Si nici nu conteaza ce fel de loc de joaca amenajati: unul cu jucarii gonflabile waterboyz, un trenulet care sa te plimbe prin mall, un patinoar (unde se pot da si copiii mai mari, dar cu precadere adresat celor mici). Orice ai amenaja insufletesti mall-ul. Sa nu mai zic de primele 2 argumente: daca un copil isi va petrece mult timp in mall, peste ani el va merge acolo SI din nostalgie.

Uite, aici imi petreceam eu zilele cand eram mic, aici ma duceau ai mei sa ma joc, aici imi pierdeam weekend-urile. Un viitor client de nadejde 🙂

Copiii insufletesc un loc –  o regula generala, pe care n-o poti ignora nici macar comercial. Te deranjeaza urletele lor? Te vei obisnui 🙂 Salutari COPILAROASE tuturor!

Posted on 22 Iunie 2017, in Diverse and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

