LEAPSA MEA!! SUNT INVITATI S-O COMPLETEZE TOTI CITITORII BLOGULUI MEU!!!

ASTA E CEA MAI TARE SI MAI COMPLETA LEAPSA!!!Unele intrebari sunt preluate din cele precedente, raspunsurile fiind insa un pic diferite!
REPET INVITATIA: E PT TOTI CITITORII BLOGULUI! Chiar si cei care au intrat doar o data! E pt prieteni, pt dusmani, pt apropiati sau pt persoane care nu ma cunosc!!! TOTI TREBUIE SA COMPLETEZE ACEASTA LEAPSA! DUPA COMPLETARE, LOG A SE LASA COMENTARIU CU LINK-UL, PT A VEDEA SI RESTUL CITITORILOR!!
Cei care nu au blog pot raspunde la intrebari printr-un comentariu!
Asadar…sa incepem

Prenume: Emil
Nume: Calinescu
Nick-name: Studentu-Minune
Ocupatie: Student Minunat ascultator de manele!

Culori:
Culoare preferata: Mov
Culoare pe care o urasc: negru, ma prost dispune!
Combinatie de culori preferata: mov-roz:D
Combinatie de culori pe care o urasti: ALB-ROSU(prietenii stiu de ce!)

Bauturi:
Cafea: nu beau!
Suc: De preferat e sa fie de hamei, daca nu, macar amestecat cu ceva alcool:P!
Lapte: E util dupa betie!
Ceai: doar cand sunt pe moarte…
Bere: intrebarea se pune de care si in ce cantitate:))
Vin: bun si ala!
Tarie: in lipsa de altceva…
Alte bauturi ne-specificate: ZEAMA DE VARZA:D

Filme:
Actor preferat: IO, joc in cel mai tare film, filmu vietii !
Actrita preferata: Oana Zavoranu:))
Film preferat: filmu vietii!

CU DEGETUL PE HARTĂ:

Munte sau mare: Mareeeeeeee! Doar oamenii mici refuza… marea:D
Unde aş vrea să merg: In Turcia, adica patria-sursa a manelelor!
Unde nu aş vrea să merg: Afganistan cred:))
In tara sau afara: depinde de loc…dar parca tot mai bine e in tara ta!

ARTA:

Poet: E tot aia cu versieru de manele?:))Daca da, am multi preferati:D
Carte: Jokeru:))e utila la toate jocurile:))La poker inlocuieste orice carte, iar la macao da sa umfle pe … dusman:D … Iar daca e vorba despre altfel de carti…prefer TUBORG CHRISTMAS…BOOK:D
Pictor: Niciunu…ca niciunu nu mi-a facut un portret klumea pana acu!

Aforisme si citate shucare:

– Adi de la Valcea: Nu trebuie sa ne mandrim ca avem creier!
– Gheorghe Hagi: Omul este o fiinta omeneasca!
– Dinel Staicu: Asa suntem noi oltenii: prosti, betivi si dobitoci!
Si ultimul pe lista, cu voia voastra, eu aka Emil Studentul Minune, cu replica mea din Argentin: Cine n-are bautura….sa-si cumpere!:))

TEHNOLOGIE:

Jocuri: Freekick.org si jocurile de fotbal in general!
Site-uri: Freekick.org si hi5:D…aa…si wordpress.com
Programe care îmi uşurează viaţa: Winamp, Itunes, Ymess
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: Sa fie al meu!
Telefon mobil: orice marca din cele mari: Sony, Apple, Nokia, Samsung, Motorola…poate si lg! Important e sa fie bun si sa am bani de el!
Ce caut la un telefon mobil: Sa poata suna pe ritmuri de manele, sa aiba memoria buna, sa fie simplu de folosit, sa aiba baterie buna si, cel mai important, SA FIE AL MEU!
Cea mai tare inventie: wordpress-u:))

Diverse intrebari despre tine:

Ce nume ar avea copilul tau daca ar fi baiat: Elis, Elvis sau MarEan… desi mai sunt atatea nume frumoase!
Dar daca ar fi fata: CLAR COSTELA! Desi place si Elodia!
Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O vila, o masina si apoi direct la treabA: O ECHIPA DE FOTBAL!! Antrenor, manager, presedinte, patron!!! Mai tare ca Becali, Berlusconi si Mititelu la un loc!!!!
Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
TRECI INAPOI PE PAMANT CA MAI TREBUIE SA FACI MULTE PACATE:))
Jocuri de societate: sah, table, monopoly:P
Jocuri sportive: fotbal (doar sa ma uit la el)
Floare: cactus…sa se intepe dusmanii-n el!:D
Metal: auru, care altu:D?
Familia ideală: formata 100% din olteni, unde se asculta manele tot timpul, pute a praz in toata casa si din fericire nu-s copii care sa urle-n casa:))
Animal: in afara de animalu de mine, pe restu le urasc!
Maşină: Skoda Superb!
Câteva calităţi si Câteva defecte: oltean, blond, manelist, prm-ist, sociolog, jurist! (voi decideti care cum sunt!)
Ce mă scoate din sărite: arogantii si pupincuristii… daca un om poseda ambele calitati e tragic!
Ce mă binedispune: rad ca prostu tot timpu!
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: lovele, tzoale si neuron! Desi uneori pe ultimu il mai uit aksa !
Cea mai mare năzbâtie: ca mi-am facut acest blog:))
Întâlneşti peştisorul de aur şi ai dreptul la o dorinţă: SA-MI MOARA TOTI DUSMANII =))=))
Cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla: CHIAR SA-MI MOARA TOTI DUSMANII:)) S-ar intampla 3 chestii: 1) n-as mai avea cititori pe blog; 2) valoarea e data de numarul de dusmani, deci as avea valoare 0 ; 3) n-as mai avea de cine sa fac misto!:((
Animal: in afara de animalu de mine, pe restul le urasc!
Persoana cea mai draga: EU, BINEINTELES!
Persoana pe care o urasti cel mai mult: 😀 momentan nu mai urasc pe nimeni, dar in anumite momente exista persoane carora vreau sa le crap capu-n 4!
Ce muzica-ti place: MANEAUA!
Ce parere ai despre:
manele: MUZICA ADEVARATA!
rock: daca nu e hard si are versuri bune, merge!
house: nu inteleg acest gen!
hip-hop: dupa manea, hip-hopu e in playlist-u meu!
Muzica romaneasca sau muzica straina: ROMANEASCA!Si sa fie de bani sau dusmani de preferat!
Ce melodie asculti acu: BAMBI-IMI CANT IUBIREA!
Ce melodie urasti cel mai mult: NICIUNA! CE NU-MI PLACE NU ASCULT si atat!
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: NIMIC!
Ce regreti cel mai mult pana acu: CA N-AM AJUNS PE CNN:)) (glumesc:p…pe realitatea macar:P)
Ce preferi: blond(a ) sau brunet(a ): blonda:P
Daca maine ai afla ca mai ai o zi de trait, ce ai face: MI-AS OMORA TOTI DUSMANII SI M-AS DUCE SA MA IMBAT!!:D
Unde te vezi peste 10 ani: tot student:))tot cu acest blog:))cu o burta ceva mai mare totusi:P :))
Ce parere ai despre aceasta „leapsa”: E CEA MAI BUNA, CA E A MEA:D

Acu da-o mai departe:D daca n-o trimiti la 10 persoane in urmatoarele 48 de ore o sa ai ghinion toata viata=))

La (buna) revedere si completare placuta!

ps(era sa uit intrebarea cheie): CE PARERE AI DESPRE MINE(sau despre cel de la care ai primit leapsa, daca o primiti indirect): eu n-o sa raspund la intrebarea asta:P

8 comentarii

Lasă un comentariu