Leapsa cinefila!

Salutare din nou,

Am prins gustul, deci nu mai scap. Leapsa blogosferica va deveni un viciu la mine. Si pentru ca m-am saturat sa tot preiau, m-am gandit sa fac si eu una. Da, una bucata leapsa. Si zic sa fac una cinefila. Nici prea lunga, nici prea scurta.
Asadar, sa incepem:

1. Filmul preferat
Dintre multe filme, as opta pentru Nasul cu De Niro si Al Pacino.

2. Cel mai prost film vazut vreodata
Omul care se holba la capre DE DEPARTE!

3. Cel mai bun 3d?
Da, sunt fan 3d-uri si a trebuit sa strecor intrebarea asta. Aici am 2 preferate, cam pe acelasi gen: Harry Potter si Talismanele Mortii 2(unicul 3d din serie) si RIO!

4. Cea mai mare dezamagire?
Avatar si Hugo. Cel mai recent e Hugo, dar n-am ajuns sa-l urasc ca pe celalalt.

5. Ultimul film vizionat?
Baiatul cu bicicleta. Bun, nu impresionant.

6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 optiuni):
– Oxford Murders;
– Hodejegerne (2011);
– Monstrul(italian, de prin 95, comedie geniala).

Si acum cateva intrebari despre filmele romanesti:

7. Filmul romanesc preferat?
Filantropica … daca e din noul val ; din alea vechi, clar NEA MARIN MILIARDAR…olteanul din mine nu poate spune altceva

8. Ce preferati: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?
Cele actuale clar. Pacat ca actorii vechi n-au prins vremurile astea. Am fi putut avea o cinematografie mult mai buna.

9. Cel mai slab film romanesc?
NU stiu, poate de la filmele romanesti n-am asteptari atat de mari sa fiu ne-placut impresionat. Poate „Boogie” cu Dragos Bucur sa nu se fi ridicat la asteptarile mele.

10. Cinci filme romanesti pe care le-ai recomanda (in afara de preferat)
– Ursul ;
– Poker (ambele);
– Tatal Fantoma ;
– Buna! Ce faci?
– Marti, dupa Craciun.

11. Ultimul film romanesc vazut:
Tatal Fantoma la Cinema.

Si acum partea frumoasa…cui o dam mai departe: Laura Meleaca(esti cinefila, p-asta n-o ratezi), Aura Rusu, Andrew Smith (esti cinefil, trebuie s-o faci) , Katty , Sedna, Aniela Deby, Alex Pirlogea , Iulia Nicolaie, Iulia Radu, Daniel Botea, Horea Badau , Lavi Zu, Anca POpa-Iscu , Ratzone , Adina Adenaah , alexandra , CLM, Crys-Marry , Andreea Lupsa , Daniel Alexandrescu, Ligia Muresan , Iulia Grajdieru , Grapefruits , Ramona Bascianu , Blogatu , Cristian Mitroi .
Prea multi? Nu chiar! Daca nu te regasesti, poti s-o preiei. Si ma anunti! Tine minte principiul lepsei: JUR CA N-AI SUFLET DACA NU DAI MAI DEPARTE!

Salutari CINEFILE tuturor!

16 comentarii

  1. Si mie imi plac lepsele si as scrie o gramada daca timpul mi-ar permite! Imi place ca eu mereu sunt prima pe lista ta cand dai leapsa mai departe:))

  2. […] Emil lepsuitorul! are un fel de sindrom omul asta. sper ca se gandeste sa creeze un fel de miscare blogosferica, un fel de club tematic in care se va produce continut de calitate. lepsesle sunt un fel de antrenament pentru asta dar e cazul sa trecem mai departe. […]

Lasă un comentariu