Leapsa muzicala.

 UPDATE: Am sarit o intrebare, asa ca raspund acum la ea.

O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent…

Iar raspunsul meu e simplu: HI-Q. Imi place si acum si are acelasi aer tineresc. Bravo lor. Si s-o tina tot asa 🙂

Leapsa e preluata de la AURA . Si raspund pe rand:

1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
E tipul de intrebare pe care-l urasc. La fel cum e si in cazul filmelor, drept dovada leapsa cinefila creata. NU-mi place sa fiu intrebat de actori, regizor, cantaret/cantareata preferata. Pur si simplu imi plac melodii de la foarte multi. Pe cine sa aleg? D-afara as alege Shakira, ca joc scenic, ca tot. Dar de la noi? As alege Andra din muzica dance(super-voce) si Adrian Minune din manele. Dar asta inseamna ca imi plac TOATE melodiile Andrei? Nu, sub nicio forma. Am raspuns pentru a respecta regulile impuse de autoare. De fapt n-ar fi trebuit sa raspund.

2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
Trist. Chiar trebuie sa am trupa favorita? Pe vremuri poate aveam: avea Asia, aveam Parazitii, aveam d-afara Spice Girls. Dar acum chiar nu vad…

3.Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
Bai, nu stiu asta. Probabil alea care cantau cu blugii taiati in cur(trident parca). In rest daca au fost proaste nu le-am tinut minte. De ce as fi facut-o?

4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Fan adevarat n-am fost. In general am alta viziune asupra muzicii. Nu ma intereseaza ce mananca, cu ce se imbraca o trupa ori un solist. Ca la un moment dat imi plac mai multe melodii ale unei formatii, da, e altceva. Asa, foarte mult, sa zicem ca mi-au placut Andre si SPitalul de Urgenta. Dar innebunit si alte alea nu. Dar imi placeau Andreele mult. Aia da.

5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
La fel, intrebarea e fortata: de ce doar de la noi si de ce trupe? Ca sa enumar trupe „la moda” cand eram mic, pot enumera: Andre, Asia, Spitalul de Urgenta, LA(a da, am uitat, nu mai recunoaste nimeni ca asculta; si culmea, eu nu eram asa fan infocat ca altii, care altii acum nu mai vor sa auda de „manelele alea inculte”), Valahia(aia cu Costi, oringalul), Candy. Dar sa nu uitam d-afara trupa Spice Girls. Dar sa nu uitam solistii…
Si acum sa va zic de 3 MELODII care m-au influentat enorm:
– Libera la mare – Andre. Eram absolut innebunit dupa melodia aia. Cred ca cu ea am inceput eu sa ascult muzica. Prin clasele primare nu prea eram cu asa ceva. Prin gimnaziu am inceput sa ascult si sa ma intereseze cine le canta si etc. Si tin minte ca imi imprumutase un amic un CD cu ele, si eu l-am dat inapoi dupa cativa ani(nu multi, doar 2 parca). Oricum, misto formatie. Dar melodia aia cu adevarat HIT.
– Traiasca Berea – Spitalul de Urgenta. Melodia asta m-a manipulat in ultimul hal. Si acum, in multe situatii, cand ma duc sa beau bere imi rasuna in cap melodia aia. E adevarat, au contribuit si televiziunile care o bagau ca reclama la Burger. Pe mine nu m-a facut sa-mi placa burger. Eu tot traiasca berea stiu, si asa va ramane pentru mine. Si asta cu adevarat mi-a influentat viata.
– OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VIATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA – ADRIAN & COSTI – PRIMA MANEA ASCULTATA DE MINE! Deci eram absolut innebunit dupa ea. Si tin minte ca am mers la un coleg acasa, care mi-a dat o caseta(ce valoroasa) cu cei doi. Adica albumul FARA CONCURENTA. Si melodia nu era prima, asa ca trebuia sa dau inapoi de fiecare data, dar se merita. SA ASCULT IAR SI IAR … Doamne, melodia asta te innebuneste! Si acum imi place ! Si da, toata tara ofta pe vremea aia. Acum cica multi se culturalizara…nu mai asculta asa ceva!

6. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
FRUMOASO, FRUMOASO/TU MA OMORI FRUMOASO… Da, varianta romaneasca AH CE TI-AS FACE DE TE-AS PRINDE , varianta a melodiei „ai se eu te pego”. Toata lumea o stie.

7. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
Bai ,m-ai prins aici. La concerte nu prea merg. Habar n-am care a fost ultimul concert… ZIc pas mai bine, a fost acum multi ani…

8. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat).
Tello ala, are super-mega melodia aia. Nu stiu daca m-as duce, da prea a prins melodia asta a lui la noi. In ce limba vreti voi.

9. Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!
Pai ceva ce mi se potriveste zic:
EU AM STOFA DE BOIER
SI CEL MAI FRUMOS CARACTER
E ADEVAR, NU E MINCIUNA,
AM CALITATEA CEA MAI BUNA!

Gata leapsa. O dau mai departe   urmatorilor:

Kathy , Sedna , Aniela Deby , Lavi Zu, Alex Pirlogea , Iulia Nicolaie , Iulia Radu , Daniel Alexandrescu, Alyz, Copilul de Lego Nebarbierit, Daniel Botea , Horea Badau ,  Anca Popa-Iscu , Ratzone , alexandra , CLM, Crys-Marry , Andreea Lupsa , Batonel, Ligia Muresan , Grapefruits, Chinezu si Blogatu .

Salutari RITMATE tuturor!

7 comentarii

Lasă un comentariu