Recomandarile de vineri (2)

Pe scurt, recomandarile mele:

1. Iulia Nicolaie si vodafone. Nu ca ar fi singura, dar la ea am vazut scris.

2. Florin Casota ne scrie despre beneficiile jocurilor video. Eu zic sa nu incercati: mai bine citit cel mai minunat blog 😀 .

3. Adina Chitu ne vorbeste despre un film pe care tocmai l-am vazut: Undeva la Palilula. Hai si voi acolo, sigur n-o sa va plictisiti 😀

4. Iulia Radu ne anunta ca va posta in fiecare joi cate un articol de pe la altii. In mod sigur nu unul de la mine…si-ar strica iremediabil blogul (cum deja a facut-o, acceptand un guest-post de-al meu).

5. Alyz ne povesteste o intamplare cu o baba betiva. Singurul MEU regret este ca n-a filmat momentul.

Si acum cel mai bun articol AL MEU din aceasta saptamana este … DOAMNA DE FIER!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

4 comentarii

  1. Multumesc pentru recomandare… Nu mai lua concluzii pripite… Chiar nu sunt de parere ca as putea sa-mi stric vreodata blog-ul… Afirmatia ta nu prea si-ar avea rostul intr-o recomandare… chiar daca e vorba de ironie la mijloc…. Si in plus a fost o placere sa scriu un astfel de articol!!!
    MULTUMESC, DIN NOU! 😉

Lasă un comentariu