Produse de slabit fara gluten

Despre slabit probabil ar trebui sa fiu ultimul care scrie (era sa zic vorbeste). La mine insa nu e vorba de nestiinta ci e vorba de lipsa de vointa. Candva probabil voi avea si asa ceva.

Pana atunci sa va zic cate ceva despre o substanta atat de intalnita. Si anume glutenul. Ea are origini vegetale, fiind prezenta in grau, orz, secara. Va dati seama ca o intalnim si in paine si in toate produsele de genul. Exista si paine fara gluten cica, nu ma intrebati cum e facuta, ca nu stiu.

Acum este o problema: sunt persoane care nu suporta glutenul. Boala cica s-ar chema celiachie si ar afecta cam 0.5% din populatia globului (era sa zic blogului). Teoretic e simplu: eliminam anumite produse si gata. In practica lucrurile-s mai complicate: sunt anumite produse care contin gluten ascuns. Pe unele chiar scrie ca ar contine „urme de gluten”. Pana si in ciocolata (anumite sortimente) cica am gasi asa ceva. De ce nu ma intrebati, ca nu stiu. Iar problema este ca aceasta intoleranta nu este intotdeauna usor de diagnosticat, consumul de gluten putand duce chiar si la complicatii grave.

Probleme apar si la produsele de slabit. Exista insa si produse de slabit fara gluten, ele fiind recomandate chiar si persoanelor care n-au aceasta intoleranta. Nu stiu de ce ar fi mai bune astea, dar asa am aflat. Unul din locurile de unde ne putem cumpara asa ceva este http://www.qlife.ro/Produse-Fara-Gluten.html .

Legat de produsele de slabit mai spun 2 chestii si inchei:
– sunt preferabile cele naturale, si cica de evitat sunt pastilele;
– preferabile cele care te ajuta sa slabesti treptat in dauna celor care te fac sa dai jos brusc kilograme.

In final un sfat: nu incercati sa slabiti cu orice pret. Gras nu e bine, curele de slabire nu-s intotdeauan sanatoase. Grea alegere (din acest motiv inca nu m-am decis sa urmez una).

Salutari FARA GLUTEN tuturor!

Un comentariu

  1. Nu stiu in ce masura ar fi mai bune produsele astea fara gluten in curele de slabire. In dietele celor cu intoleranta da. In alta ordine de idei, nu sunt adepta produselor de slabit. Cum ziceai si tu, vointa in asociere cu un regim hipocaloric si efort fizic sustinut. Altfel, poti lua si mama produselor, nu functioneaza. Stiu ca nu trebuie cu orice pret sa slabim, mai ales daca astfel ne punem in pericol sanatatea, cum am eu tendinta sa fac, de ma apuca ametelile pe strada cand nu mananc dimineata. Culmea, micul dejun cica ar fi esential, dar uneori uit sa mananc dimineata. Na, daca ai atins un subiect la care am limbarita, nu ma mai opresc. Intr-un timp scriam adesea despre cum merge cura mea de slabire, dar apoi mi-am zis sa nu plictisesc oamenii. Ia sa mai trag eu o repriza de jurnal de dieta, daca tot mi-ai dat imbold. 🙂

Lasă un comentariu