De ziua internationala a apei …. Spune si tu NU Apei!

Si sa nu zica lumea ca-s doar hater , va dau si ALTERNATIVA:

Da, berea contine APA, dar ALCOOLUL A DEZINFECTAT-O! Si nu mai are efect de drog!

Si acum, pe scurt, cateva ziceri si bancuri APOASE:

Apă acumpă polutată

Degustată în etape,
Apa noastră-i piperată,
Iară dintr-atâtea ape,
În metale e bogată.

Cum ţine Marea Neagră post negru?
Doar cu apă.

Cărţile mele sunt ca apa. Cărţile marilor genii sunt ca vinul. Din fericire, toată lumea bea apă.

Fie noapte, fie ziuă,
Mulţi o risipesc, şiroaie
Sau o bat de zor în piuă
Până-o fac apă de ploaie!

Toate apele au culoarea înecului. – Emil Cioran

( sursa )

ps: Programasem acest articol, si pana sa apara primesc urmtoarea poezie:

Dă-mi! (Inscripţie pe gheaţă)

Dă-mi să beau din apa vie,
Dă-mi să beau, dar numai mie
Şi să mă îmbăt cu ea,
Să adorm în poala ta.

Dă-mi să beau din apa moartă,
Lasă felinaru-n poartă
Ca să ştiu că n-ai plecat
Când mă-mbăt de-atât umblat.

Dă-mi să beau din apa bună,
Niciun strop să nu rămână,
Numai mie dă-mi să beau,
Să-ţi arunc vorbe pe şleau.

Dă-mi să beau din apa rea,
Să mai muşc din ţâţa ta,
Să îţi mestec sfârcul plin
Ce-mi miroase-a rozmarin.

Dă-mi să beau din apa veche
Şi să uit că-mi eşti pereche,
Ca apoi, spărgând lăuta,
Să-ţi recuceresc reduta!

Dă-mi să beau din apa nouă,
Din a dimineţii rouă
Şi să mă trezesc mahmur,
Să te caut împrejur

Şi, găsindu-te-n târziu,
Tu să-mi dai să beau rachiu
Îndoit cu apă vie…
Dă-mi să beau, dar numai mie!

poezie de Eduard Zalle

(poezia e luata de AICI )

Lasă un comentariu