Tarkovski in 2012. La Bucuresti

Nu dau mai multe detalii, va zic doar locatia si ora: ora 17:30, azi, Cinemateca Eforie(pe strada Eforie). Mai multe detalii AICI. Daca veniti dati un semn, ma gasiti acolo. Maine joi nu stiu daca ajung, azi sigur ajung.

Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 5 Decembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Domn’ Doctor…m-ai omorat !Tarkovscy { taica-su a fost scriitor….poet rus } imi aduce aminte de ” Andrei Rubliov ” insa, te pot asigura ca exista si regizori rusi ce …dupa ’90 au facut niste filme la care Tarkovsky nu se putea gandi …nici macar in gluma sau …insomn ! Am descoperit niste site-uri ce gazduiesc si …filme rusesti, din punctul meu de vedere ….infinit mai ADEVARATE decat filmele lui Trkovsky . „Hotul ” { The Thief} este …doar unul dintre ele si { crede-ma } este EXCELENT , ai de clase de la distanta lui Tarkovsky . Una peste alta…acolo , la Cinemateca sala „Eforie” { Doamne cat de aproape era de….Serviciul Securitatii Statului!} vor fi mai putini cinefili pasionati , mai putini iubitori de film de buna calitate cat…snobi, adica tipi pentru care ceva gen Tarkovski reprezinta o culme a culturii : n-ai vazut …” Andrei Rubliov” spre exemplu…nu existi . In ceea ce ma priveste n-am mai intrat intr-o sala de cinematograf de prin ’90 { si atunci intram …asa d’al dracului deoarece …se tot facea vorbire la TVR….Libera { inca } ca ar fi posibil ca niste rauvoitori sa arunce sala in aer ….cioace evident } deoarece eram mai fericit la mine in sufragerie langa VHS-ul meu si in compania casetelor pe care imediat dupa { dar si inainte } le achizitionam in draci .Am in casa peste 500 de filme { stiu ca-s putine dar….nimeni nu-i perfect } acum evident pe DVD si multe te asigur ca …nici macar nu le-am vizionat .Mai ales de cand am descoperit { in urma cu vreo doi ani….internetul . Ce te rog insa, nu uita sa faci o postare , un comentariu eventual despre evenimentul in sine . ASTA chiar ca ma intereseaza. Oameni , pareri, atmosfera…ma rog ….te descurci matale …doar esti DOCTOR .Si bine ca mi-ai reamintit….ia vezi …poate reusesti sa gasesti pe undeva ….prieteni , cunostiinte , blogari, un film rusesc pe care-l caut de multa vreme { l-am vazut doar o data pe un site si….mi-a luat Dumnezeu mintile si am uitat sa-l ” ciugulesc ” . Filmul se numeste ..Guga sau Gura { caractere slave evident } si este vorba despre niste mambrii ai unui batalion disciplinar sovietic pusi sa reziste in fata unui atac german . Era vorba despre WWII . Mi-a fost destul de greu sa-l inteleg deoarece nu era subtitrat nici in romana nici in alta limba…civilizata , iar cu bruma mea de cunostiinta a limbii ruse….mai bine lipsa ! O seara buna in continuare si….vezi nu uita de ce te-am rugat .

  2. Din pacate nu voi mai putea ajunge. Am dat anuntul sa-l vada altii, credeam ca ajung. Dar nu mai ajung. Filmul il caut si te anunt. Dar articolul despre eveniment nu-l voi putea scrie din pacate 😦 scuze.

Lasă un răspuns

