De la altii: Prin cartierul Rosu…

Prin cartierul Rosu…

In august 2012 am vizitat Olanda. Am vazut cu aceasta ocazie trei orase: Haga, Leiden si Amsterdam. Haga a fost preferatul meu, pentru frumusetea cladirilor si a peisajelor, pentru multitudiinea de ambasade si consulate, insa Amsterdam mi s-a parut un oras altfel decat toate cele intalnite pana acum. Bineinteles, unul dintre punctele de atractie a fost Cartierul Rosu.

Cartierul ROSU

Imagineaza-ti si tu ca esti in Amsterdam. Fiecare dintre noi si-a imaginat macar o data cum ar fi sa fie politist, insa iti propun ceva si mai tare: esti un politist corupt. Alaturi de altii ca tine, esti un obisnuit al Cartierului Rosu (Red District) si o anume « domnisoara » stie multe despre tine si ceilalti. Asa ca atunci cand in fruntea politiei vine un sef care nu se preteaza la asa ceva si doreste sa faca ordine in oras, simti ca e cazul sa inchei situatiile, astfel incat sa nu dai de necazuri. Problema este ca « domnisoara » pe care o frecventati a fugit din oras si a lasat in camera ei dovezi care te incrimineaza pe tine si amicii tai. Seful este pe urmele voastre, la o ora distanta, si tu trebuie neaparat sa gasesti dovezile si sa fugi, inainte de a ajunge el.

Riddlers Room Escape

Mi-au placut la Riddlers Escape Room cateva lucruri in mod special, desi n-am mai fost decat la un singur escape-room inainte si nu prea pot sa le compar:

1. Modalitatea de comunicare dintre organizatori si « politisti ».
2. Faptul ca cele mai multe indicii sunt ascunse in locuri simple. Trebuie doar sa deschizi ochii.
3. Sunt un mare fan al puzzle-urilor. Mi-a placut sa descopar un puzzle unic, interesant😀
4. Nu in ultimul rand, mi-a placut ospitalitatea si voia buna a organizatorilor, si bineinteles, faptul ca au fost draguti sa ne ajute cu doua indicii suplimentare, dupa ce le-am folosit pe cele doua acordate din oficiu😀

Despre asta este vorba in escape-room-ul in care Raluca si Dodo isi arata creativitatea. Vrei sa vezi daca reusesti sa le descoperi modul de gandire? Crezi ca te descurci sa rezolvi enigme, sa descui lacate si sa iesi? Nu ramane decat sa ne dovedesti. Eu am reusit sa fac asta impreuna cu Emil, Iulia, Raluca, Malaezu si Trif in 58 de minute. Crezi ca poti fi mai rapid? Incearca!

Articolul despre Cartierul Rosu a fost scris de Emanuela Cirligeanu!

Posted on 2 Iunie 2015, in De la altii and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

