Vinerea recomandam articole (8)

Salutare din nou,

Am ajuns la a VIII-a editie a acestei rubrici. Sper sa am timpul si puterea s-o tin cat mai mult timp.

Fara alte comentarii, sa-i dam drumul:

1. Chinezu ne arata niste poze cu el si Cabral. Doi mari bloggeri, unul negru la propriu, altul galben la nume, s-au tot intersectat. Nu ma pronunt care e mai bun, io-i citesc pe ambii. Singura diferenta e ca am poza doar cu Chinezu, cu Cabral (inca) nu.

2. Katty uraste. Si uraste din suflet. Iar pe mine ma bucura sincer ca mai exista si astfel de articole. Parca bloggerii in ultima vreme au devenit prea pudici si prefera articolele pozitive. Daca spun ca urasc, dispretuiesc ori nu le place ceva sunt catalogat drept HATERI. Si nu da bine la imagine…Deci felicitari vampirei blogosferice.

3. Blogatu ne povesteste cum i-a fost furat telefonul in Barcelona si cum si l-a recuperat in 2 minute. Noroc olteanu’ nostru. Era sa zic la mai multe noroace din astea, da’ nu prea e de dorit sa ai parte de ele, oricat de bine ar da pe blog asemenea articol.

4. Iulia Nicolaie ne ofera spre lectura un articol scurt despre trilulilu, manele si … Lauryn Hill . Interesanta combinatie.

5. Daniel Botea ne vorbeste de primavara. Primavar afara, primavara si pe blogul lui.

Si ca de obicei ofer si cel mai bun articol de pe blogul meu: acesta nu poate fi decat cel mai comentat articol din istoria scurta a acestui blog, si anume cel despre intermediari. Care militeaza pentru evitarea lor si, spre rusinea mea, pentru tepuirea lor. Shame on me!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Un comentariu

  1. multumesc Emil. pai ce puii mei, m-am saturat sa tot zambesc la toti. o tipa mi-a dat block pe Fb ca nu ii place ca injur si ca am aruncat perdeaua aia alba la gunoi si am una rosie, sexy =)) dar prin care se vede totul =))

Lasă un comentariu