Cea mai LICHIDA leapsa!

Salutare din nou,

E la moda sa dai leapsa prin blogosfera. Eu personal sunt un fan al acestui tip de interactiune. Iar mai misto decat sa preiei o leapsa este sa creezi una. Am vreo 3 restante, dar pana la ele trebuie sa dau si eu una.

Iar leapsa mea pleaca de la un banc:
Beau vin cand simt ca mi-a scazut tensiunea. Vinul rosu creste tensiunea. Bere beau cand vreau sa ma pis. Are efect diuretic. Coniac beau cand am probleme cu digestia…La care interlocutorul:
SI APA PLATA CAND BEI?
La care „consumatorul”: asemenea boala n-am!

De la acest banc fac si eu leapsa. Si voi intreaba cand consumati urmatoarele 10 lichide. Si nu, nu sunt numai alcoolice. Si in ce relatie sunteti cu ele. Si cat anume va plac.

Sa le luam pe rand:

1. Incepem cu ceva soft…APA. Cand bei apa? Si preferi plata sau carbogazoasa(ambele sunt MINERALE, sa nu mai aud analfabeti care intreaba PLATA SAU MINERALA?)
Pai raspunsul ar fi CAND MI-E SETE. Dar il detaliez: apa beau in general acasa. Nu imi place sa beau la terasa apa plata. Ori la restaurant. Mi se pare atat de PITI. Acasa da, beau SI apa. Si d-aia mi se pare ciudat: sa bei la restaurant ce poti bea acasa…trist!
Prefer ambele. Si le beau cam in aceeasi masura. D-aia am si burta mare, ca e si grasime, dar sunt si balonat. Probabil ar trebui sa cresc consumul de apa plata. Cand nu se stie…

2. LAPTE…
Da, dimineata o incep cu lapte. Imi place, si imi place in orice forma: si dulce, si prins. Face bine si la mahmureala(cand e cazul), e si bun la gust. E adevarat, eu sunt pretentios: laptele din magazin nu-mi place. Noroc ca avem pe cineva care ne aduce. Altfel nu as putea manca.
Oricum sunt fan lactate. D-aia n-as putea sa tin post niciodata: sa nu mananc o zi intreaga lactate mi s-ar parea ceva oribil. Si de ce as face asta?

3. CEAI…
Asta nu-mi place! Da deloc! Si e o chestie pe fond psihic! DUpa mine are gust de boala! Cand sunt bolnav, orice boala as avea, beau ceai. Beau la raceala, beau cand am diaree. Tot boala e si aia, nu trebuie sa fie ceva grav. Avand in vedere proprietatile terapeutice ale ceaiului, ma intreb cum poate cineva sa-l bea de placere? Iar a bea la restaurant ceai e ceva total absurd dupa neuronul meu singuratic. Ceainariile imi sunt un concept la fel de strain. Ceai=boala=tratament. Si e diferit de DISTRACTIE, DE TIMP LIBER ETC…
Iar de ceaiurile „clasice” gen TEI, MUSETEL etc sa nu aud. Ala de menta mai merge, dar e util doar intr-o anumita situatie. Sa beau ceai de menta asa ca-mi vine mie mi se pare ciudat…

4. Sucuri carbogazoase…
Beau si d-astea. Unii ar zice ca prea des. CU precadere cola si pepsi(sunt intr-o categorie ciudata: le disting gustul, dar nu am o favorita; poate un usor avantaj cola, dar se compenseaza, pentru ca mai bun decat cola normala mi se pare pepsi twist). Stiu, n-ar trebui s-o fac. Dar o fac.
Inainte in oras consumam rar. Consumam mai mult acasa. Acum consum si in oras. Uneori mi se baga pe gat: meniurile de la fast-food-uri contin musai cola. Berea nu e pe lista.
Iar la Ikea berea nu exista deloc. Da, repet: pentru mine IKEA=FAST-FOOD.

5. Sucuri naturale…
Imi mai prepar si d-astea, mai ales „limonada”. Dar prea rar. Prin oras nu prea…

6. BERE
Ajung in sfarsit la ceva serios. Da, as putea spune ca e lichidul meu preferat. IMi place la nebunie. Prefer berea blonda si mai nou cea nefiltrata. Silva Black nu prea-mi place, desi pentru unii e foarte buna. Dar altfel berile negre nu-s rele. Pe vremuri, Christmas Brew era favorita mea.
Daca nu m-ar imbata, as bea bere non-stop. Cei 5L de lichid recomandati ar trebui sa fie bere dupa mine.
A, si inca ceva: cea fara alcool e naspa. N-au putut sa faca o bere fara alcool cu gust identic cu al celei normale. Pana atunci, voi bea cu alcool.
Legat de bere, are un puternic caracter social. Cand ies in oras tind sa beau bere. Acasa foarte rar. Berea o beau cu prietenii, deci are gust de prietenie. La fel cum ceaiul are gust de boala. Fiecare cu gusturile lui.
Sa beau o bere SINGUR, acasa, mi se pare deprimant. D-aia evit.
A, si urasc berile la pet. Au gust naspa…Chiar daca aceeasi bere(De exemplu TIMISOREANA) altfel e bere buna iar la sticla de 0.5 as bea-o.

7. VIN
Dupa bere, a doua bautura alcoolica preferata. In general imi plac cele rosii si dulci, dar nu inseamna ca le refuz pe cele albe. E adevarat, uneori le indoi cu apa sau chiar cu suc. Una din combinatiile mele preferate este vin alb + fanta de struguri. Ii da un gust de vin rosu :)) Si o culoare la fel. Nu dau nume de vinuri, dar puteti deduce dupa faptul ca imi plac cele dulci.

8. VIN FIERT
E o categorie aparte dupa mine. Daca stii, poti face un vin altfel prost sa aiba fiert un gust extraordinar. Imi plac vinurile fierte preparate si imbogatite: diverse fructe(portocale, lamai, habar n-am ce se mai pune, dar la astea vad cojile in carafa uneori), diverse condimente(scortisoara musai), dar si arome care dupa unii strica(zahar in primul rand, dar si vanilie ori altceva). Oricum, vinul fiert, fiind specific doar anotimpului rece, are o aroma aparte. Sa vezi afara cum e ger, cum ninge(stiti bine cat urasc zapada) si tu sa stai in casa la un vin fiert. Atmosfera de vis!

9. TARII
O sa rada lumea de mine, dar eu le pun cam in aceeasi categorie. Beau si din astea, dar rar. Nu sunt mare fan al lor. Votca e bunicica, dar merge si ea indoita cu ceva(suc de portocale, ceva). Whisky-ul e bun, dar sec ce farmec are? Cu ceva lamaie(ori Spirte/7up, ca tot au gust de lamaie). Ginul e bun, dar fara apa tonica? Si exemplele pot continua.
Nu prea beau tarii, iar cand o fac, o fac la petreceri. Si e o norma de grup: beau altii, beau si eu. Daca lumea vrea SI bere, beau bere. Oricand voi prefera o bere buna unui Whisky bun. Asa sunt eu!

10. SAMPANIA
Am lasat la sfarsit sampania. E bautura de ocazie, deci o beau la ocazii. Dar e buna, imi place. Trebuie sa sarbatoresti ceva cand bei. Foarte buna, foarte spumoasa…. Nu vad de ce ar bea cineva sampanie in mod curent. Isi pierde farmecul. Si nu, nu beau sampanie singur. E deplasat!

Am inceput cu un banc, inchei cu un banc.
Cica intra berea in stomacul unui nene. AA, CE BINE E AICI. SUNT SINGURICAAAAAAAAAAAAA.
DUpa jumatate de ora intra vinul. Berea: TU CINE ESTI MA? Vinul: EU SUNT CINSTEA LUI NEA COSTICA. Berea: BINE, VINO-INCOA.
Dupa inca vreo ora intra votca. TU CINE ESTI MAH? Acelasi raspuns: CINSTEA LUI NEA COSTICA.
Dupa alta ora intra ginul. Tot nea costica e raspunsul.
DUpa inca o ora intra Whisky-ul. Acelasi raspuns…
La 12 noaptea intra sampania. Bauturile, enervate toate: TU CINE DRACU’ MAI ESTI? Sampania: CINSTEA LU NEA COSTICA!
La care berea: IA HAI SA IES EU, SA VAD CINE E NEA COSTICA ASTA!

Asa ca pe bune, puteti bea ce vreti, dar nu le amestecati :)) A, si nu amestecati nici cu lapte/ceai sau alte alea. S-ar putea sa aiba acelasi efect :))

Gata leapsa. Acum partea aia care dureaza…o dau mai departe urmatorilor:
Aura Rusu, Kathy , Sedna , Aniela Deby , Lavi Zu, Alex Pirlogea , Iulia Nicolaie , Iulia Radu , Daniel Alexandrescu, Alyz , Raluca (Zdwuby) , Copilul de Lego Nebarbierit, Daniel Botea , Anca Popa-Iscu , Ratzone , CLM , Andreea Lupsa , Batonel, Ligia Muresan , Ionut Iancu.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

9 comentarii

  1. iti multumesc mult pentru leapsa. Acum, o sa trebuiasca sa iti spun ca nu voi putea mereu sa le onorez, dat fiind profilul blogului meu. Dar promit ca mereu voi cauta sa vin si sa comentez:D

Lasă un comentariu