Doua lepse de SOCIAL MEDIA …

Salutare din nou,

Aveam demult niste lepse, si pentru ca sunt asemanatoare, le fac pe ambele in acelasi timp. Ambele din acelasi loc. Fara alte comentarii, incep:

Prima este: LEAPSA FACEBOOK :

1. Exita un profil (sau mai multe) care te caracterizeaza?
Da, conectorul si auto-propagandistul.

2. Ce alte tipologii de utilizatori Facebook crezi ca mai exista?
Nu stiu, dupa cum comenteaza Daniel, eu as fi si blogger nitel. Narcisist sunt mai putin, dau si eu like la propriile poze, dar doar la cele la care au dat si altii in prealabil like. Imi place doar ce le place si altora :))
Altfel, habar n-am, nu m-am gandit la altceva. Poate ascunsul, cel care e pe facebook, n-are poza, n-are nimic, are alt nume etc. E acolo doar ca sa afle informatii de pe cateva grupuri.

3. Cati prieteni FB aveti?
1206

4. Din cate grupuri Facebook faci parte? Poti sa le enumeri?
Pai doua de la scoli de vara, vreo 6-7-8 de bloggeri, de la facultatea de drept inca 2 , de la doctorat inca unul, de muzica inca vreo 2. Si ratacit prin alte cateva grupuri inactive, de unde mi-e lene sa ies, ca oricum nu ma deranjeaza ca sunt.

5. Ai vreun grup creat/administrat de tine pe FB?
M-a pus administrator un coleg, pe grupul scolii de vara de la Costinesti. Dar sunt cu numele, nu inseamna ca moderez ceva. Ca postez articolele de pe blog e altceva :)) Parca stabilisem deja ca-s narcisist, nu? :))

Trec repede la urmatoarea leapsa, legata de BLOG-ROLL :

1. Cat de des cititi blogurile din blog-roll?
As zice o data pe saptamana, dar acum poate un pic mai rar. Ma uit pe alte bloguri constant, apoi imi mai amintesc pe care l-am ratat. Sa zicem ca maxim la 2 saptamani le citesc pe toate 🙂

2. Pe cati dintre bloggeri din blog-roll i-ati cunoscut si in offline?
Pai destui. Unii sunt invers: cunoscuti in offline, ii promovez pentru ca-i cunosc. Altfel, as zice ca vreo 10 ca i-am cunoscut in offline. E destul, nu?

3. Care este criteriul dupa care va ghidati cand treceti un blog in blog-roll?
Celebrul si nemuritorul link-exchange. Daca inainte eu primeam mai mult decat ofeream, acum e invers. Si tot nu ma las. Am stabilit cu mine insumi urmatoarea chestie: oricarui blogger care-mi place ii voi propune 2 chestii: link-exchange si un guest-post la mine pe blog. Unii refuza, dar unii accepta. E adevarat, eu propun link-exchange la oameni care au blogroll. Daca nu ai niciunul, nu-s absurd sa cred ca ma vei trece pe mine si doar pe mine.

4. Este bine sa tii in blog-roll un blogger care nu mai scrie de mult timp pe blog?
Depinde ce inseamna de mult timp. Link-exchange-ul e si o promisiune. Eventual il contactez. Sa-l sterg fara sa-l anunt e ciudat. Si nu e fair din partea mea. Evit de obicei asta.

5. Cat de des ar trebui sa scrie un blogger ca sa fie considerat un blogger bun pentru blog-roll-ul tau?
Unii scriu rar, dar scriu bine. Nu cuvantul DES e cuvantul cheie, ci cuvantul REGULAT. Daca scrie 1 data pe saptamana, dar vad ca scrie tot timpul asa, e ok. Daca scrie azi 10 articole si mai sta o luna fara, nu e ok. Cu toate astea, un guest-post pe blogul meu tot merge 🙂 Daca are talent omul, trebuie sa-i dau posibilitatea sa se exprime, nu?

6. Care credeti ca este dimensiunea optima a blog-roll-ului?
Fara numar, se stie :))

Si dau leapsa mai departe: Aniela Deby, Aura Rusu, Zis si FacutAndreea Sedna , Andreea LupsaAlex PirlogeaGiulia , Iulisa , Ligia , Iulia Nicolaie ,KATHY ,  Iulia Radu . A. da, bineinteles: si tuturor celor care o doresc si o poftesc !

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

7 comentarii

Lasă un comentariu