In Vinerea Mare CEL MAI MINUNAT BLOG are pentru cititorii sai fideli … o leapsa GURMANDA!

Salutare din nou,

Pentru ca leapsa e deja foarte lunga, intru direct in subiect.

Asadar, e preluata de la AURA. si suna cam asa:

1. Care este felul preferat de mancare? (pe care l-ati manca la orice ora din zi si din noapte).
Pai oricand si oricum as manca MICI! Dar unii bine facuti si bine preparati. Da, ei merg cu cartofi prajiti,cu bere. Dar in principiu mancarea preferata is micii. Si sa aiba mult mustar 😀 Si da, puteti spune ca-s fan MITITELU 😀

2. Care este mancarea pe care nu o puteti manca, care nu va place absolut deloc?
Bai nu stiu, sunt putine mancaruri care nu-mi plac. Nu-mi place pilaful, mananc foarte rar, atunci cand nu e altceva. Nu-mi place piftia (oribila dupa mine). Poate or mai fi si altele, dar astea sunt dintre cele cunoscute.

3. Ce va place sa “haliti” la micul dejun?
Cuvantul cheie este LACTATE! Merge si o cana cu lapte(prins sau dulce, cel dulce cu un plic de ciocolata calda eventual, sau cu cereale)), merge si niste branza(si d-aia „dulce” de vaci, si d-aia sarata telemea, branza sa fie), merge si unt uneori (nu mult, maxim 1 felie, dar merge si el). Uneori si cascaval(afumat daca se poate). Merge si un mezel, nu mult, o feliuta. Uneori si un ou, de preferat de la tara si fiert. Nu inseamna ca le mananci pe toate la aceeasi masa, mananci azi ceva, maine altceva. Dar fara lactate DELOC nu prea pot. Fie ca beau doar o cana cu lapte si tot se cheama ca am consumat lactate. Fara dansele e cam imposibil.

4. Care este ciorbita voastra preferata? (dulce sau acra?)
De burtaaaaaaaaaaa. Si asta pentru ca acasa nu mananc asta(iti place ce nu ai). La fel si cu micii. D-aia cand mananc in oras, musai de burta. Si sa fie acra: cu otet, cu smantana, cu ardei iute. In general pun otet si ardei iute cam la toate ciorbele :))
Legat de ciorbe, mananc cam toate ciorbele. Imi place si aia cu galuste de pui, si aia de vacuta… Am fost invatat de ai mei ca e sanatos sa mananc ciorba, si mananc aproape zilnic. E adevarat, nu pot sa-i inteleg pe cei care zic: MOR DE FOAME, apoi mananc o ciorba si zic M-AM SATURAT! :-O … Cum sa te saturi la inceputul mesei? Abia mancasi felul 1 vere…

5. Ce desert preferati?
INGHETATAAAAAAAAAAAAAAA! AS MANCA ORICATAAAAAAAAAAAA!!! Imi plac multe inghetate, nu vreau sa le fac reclame. Dar fara reclama, sunt fan al inghetatelor la dozator, d-alea cu arome de fructe. Am mancat la mare una de pepene. Genialaaaaaaaaaa. Stiu ca contin numai tampenii si chimicale, dar imi plac ca gust si pace!!!
A, si-mi plac si alea din mall-uri, la cupe. Mai ales de lamaie (daca e d-aia verde, are o aroma mai marfa).

6. Cum arata pentru voi o masa de pranz delicioasa?
Pai incep cu ciorba de burta. As continua ori cu mici, ori macar cu o ceafa de porc cu cartofi (ori prajiti, ori piure). Desert e logic inghetata. Nu zic precum aura O CUPA, ca e prea putin!

7. Sa trecem si la cina, nu?
Pai ori un iaurt , cu 2 felii de paine cu ceva (in ultima vreme am mancat miere, am luat o miere GENIALA de la un nene, MIERE DE MENTA, si e fff buna), ori un orez cu lapte (si cu o felie de paine, ca altfel nu simt ca ma satur). Nu-s fan al salatelor, dar vara merg.

8. Si pentru ca tot suntem in post…tineti post? Daca da, ce anume va place sa mancati?
Nu tin post din principiu. Nu sunt religios, am boala pe aberatiile religioase, asa ca post efectiv nu voi tine niciodata. Si apoi nici nu pot: fara lactate nu exista mic dejun , la cina mai merge, da mic dejun nu. Zi fara carne pot avea, dar nu musai miercuri sau vineri. Nu trebuie sa decida altii cand sa mananc si cand nu carne. Pot decide si eu. Deci nu, nu vreau post.
Iar chestiile de post cu soia le urasc din suflet. Pot manca zacusca, pot manca salata, dar chestiile sintetice PATE VEGETAL, SALAM VEGETAL ori alte aberatii nu. Noroc ca nu-s religios si nu-s nevoit sa le mananc.

9. Si acum intrebarea de baraj: cate din mancarurile pe care le-ati tot enumerat ceva mai sus va ies voua personal in bucatarie?
Niciuna. Ca nu am incercat. Cartofii prajiti sa zicem ca mi-ar iesi, dar n-am incercat. O salata am mai facut, d-aia cu cruditati, dar atat. Nu ceva complicat 🙂

10. Ce parere aveti despre tipul de mancare “fast-food”???
Pai merge si ea. Nu zilnic, dar din cand in cand mai bag si un KFC, si un MC(nu-s fan, maxim de 3 ori pe an mananc acolo; de multe ori , de la MC iau doar inghetata), si mai ales PIZZA ori MICI, care cica ar fi si ele fast-food. A, si era sa uit: SHAORMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Cu de toate si iute, bineinteles :))

11. O parere despre carnea de pui de pe la noi…
Foarte proasta. Cand am pui de la taicamiu de la tara simt imediat diferenta. Si la oua, dar si la carne. Pai cand mananc un copan de pui d-ala natural e altceva. Zici ca e alta carne… Pacat ca nu prea am de unde sa iau carne de pui bio, ca as lua. Nu foarte des, dar macar 1 data pe luna tot as lua…

12. Cine este pentru voi cel mai bun bucatar (a carui mancare e UUAAUU)???
Habar n-am. Eu merg la restaurante, dar nu stiu la fata bucatarul. Si de multe ori aflu ca bucatarul ala a plecat, si d-aia mancarea e altfel. Altfel, habar n-am. Poate cei care fac micii la dedulesti, habar n-am :))

Gata leapsa. Acum trebuie sa fac o dedicatie: pentru toti cei care tin post, va doresc … POSTIRE PLACUTA :)) EU ma satur cu mancare, voi cu credinta ! :))

Si acum s-o dau mai departe 🙂 Andreea Sedna , Andreea Lupsa(stiu ca esti religioasa, asa ca e indicat s-o preiei AZI 😀 ), Alex Pirlogea, Giulia , Iulisa , Ligia , Iulia Nicolaie ,KATHY ,  Iulia Radu si cam atat! A. da, bineinteles: si tuturor celor care o doresc si o poftesc !

Salutari GURMANDE si PLINE DE CALORII (si mai ales de CARNE) tuturor!

ps: zicere pagana: CEA MAI BUNA FRIPTURA E CEA MANCATA IN VINEREA MARE!

4 comentarii

Lasă un comentariu