Vreau sa-mi impart viata cu … MINE!

 UPDATE: Voturile mele s-au dus catre urmatoarele articole: 1 2 3 !

Salutare din nou,

Acest articol este participant la Blog Power 22. Tema exacta este:

„Cuvinte cu mine. Ce mi-aș adresa dacă m-aș întâlni cu sufletul meu? Pentru ce m-aș certa? Pentru ce m-aș lăuda? Mi-aș ierta greșelile?”

Mentionez ca tema este interesanta, si ca de obicei, cand e interesanta, particip. Cand simt ca nu e de mine, din respect pentru concurs, prefer sa zic pas(a fost o tema cu DEZAMAGIRI, am preferat sa-mi DEZAMAGESC fanii si sa nu particip).

La intrebarile de mai sus as putea raspunde in multe feluri. In primul rand, trebuie sa trecem peste aspectul psihiatric: in general se spune ca nu e bine sa vorbesti cu tine. Cica e dovada de nebunie. Daca totul este metaforic, putem trece mai departe.

Paranteza. Legat de asta, un profesor de la sociologie spunea despre cei care stau cu mp3-ul in urechi(ca mine) ca-s oameni care refuza sa fie singuri cu ei insisi. Ca d-aia „preferam” sa facem altceva, de frica. O fi adevarat. Paranteza inchisa.

Ca tot am adus vorba de dezamgiri, trebui sa dezamagesc pe unii. Si sa spun ca in general nu am regrete. Nu inseamna ca sunt perfect, nu inseamna ca iau cele mai bune decizii. Daca ar fi fost asa acum as fi fost miliardar in euro si as fi detinut jumatate din America. Ma rog, exagerez.

Ideea e ca mi-am propus sa nu regret. Eu gandesc asa: inainte sa iau o decizie, mica sau mare, sa ma gandesc de 10 ori inainte. Si cand o iau sa fiu constient ca DACA M-AS INTOARCE IN TIMP, AVAND FIX ACELEASI DATE SI FIIND FIX ACELASI CONTEXT, AS ACTIONA LA FEL. Refuz sa cred in ideea: CU MINTEA DE ACUM…Pai ala e farmecul… D-aia omul invata din GRESELI(musai din cele proprii, de ale altuia razi, doar din ale tale inveti).

Greseli am facut si voi mai face. Important e sa nu le repet. Legat de asta, am jucat(Si inca mai joc) un joc online numit freekick .M-am apucat demult de el, eram prin liceu. Si tin minte ca reusisem performanta sa incalc absolut toate regulile forumului. Doar ca aveam o calitate: de fiecare data alta regula :)) Asta pentru ca refuzasem (direct ori indirect) sa citesc regulamentul acelui forum. La fel fac si in viata: incalc o regula, apoi „ma invat minte”. Nu pot s-o fac din exemplul altora. Altii sunt altii, eu sunt eu.

Din acest motiv nu m-as certa. Eu pe mine sa ma cert? N-am motive. N-am regrete, n-am motive de cearta. Cert pe altii, pe mine sigur nu. Poate doar ca uneori sunt prea repezit(desi alteori dimpotriva: dupa 1 zi ma gandesc si zic TREBUIA SA FAC/ZIC ASTA… de ce N-AM AVUT SPIRIT DE REACTIE?). De fapt toate astea sunt cu acelasi unic scop: data viitoare va fi mai bine.

Am fost ferit sa pierd bani multi pe prostia mea(adevarul e ca nici n-am produs cine stie ce, asa ca n-am prea avut ce pierde), am fost ferit sa fac chestii in urma carora sa iau bataie si chiar n-am avut parte de decizii cu adevarat proaste. Desi pesimistii ar putea zice invers: nu am luat nicio decizie cu adevarat buna.

Legat de asta, alta mica paranteza: un amic imi zicea la un moment ca N-AM MOTIVE SA FIU FERICIT. Nu ca ar fi avut motive sa fie suparat…

Daca as putea sa ma laud? Pai asta fac tot timpul. Sunt narcisist, dar nu ingamfat. Ma laud cu o chestie dar asta nu inseamna ca -mi pierd simtul realitatii. Daca vreodata voi ajunge cel mai bun blogger din ROmania, o sa ma laud cu asta, o sa am grija sa stie TOTI CUNOSCUTII mei, dar n-o sa ma faca sa zic vreodata CU TINE CA BLOGGER N-AM CE DISCUTA/NU PUTEM COLABORA, EU LOCUL 1, TU LOCUL 3.000. Nu, niciodata nu voi fi asa.

Cu ce m-as putea lauda sufletului meu? Habar n-am. Ca sa glumesc nitel: nu stiu de ce anume e interesat sufletul meu :))

Legat de greseli, cred ca mi le-a iertat demult :)) Am facut prea multe incat daca ar fi suparat pe mine pe toate ar fi grav. Chiar, sufletul poate intra in greva? Macar una de avertisment acolo, sa-mi dea de inteles …

Scriind la tema asta chiar ma gandeam la ideea in sine de a face BILANT. Nu stiu, bilantul anual. Ce am facut eu bine, ce am facut rau. Cu ce am progresat, cu ce n-am progresat. Unele chestii poate au tinut de mine, altele nu. As putea sa fac un inventar al erorilor NOI, pe care nu le-am facut pana atunci, ca sa nu le repet :)) Nu stiu, cred c-ar fi util.

Salutari DIN TOT SUFLETUL tuturor!

ps: Am parafrazat o manea celebra. Salam vroia sa imparta viata cu TINE, eu vreau s-o impart cu mine. Mi-s atat de draaaaaaaaaaaaag :))

11 comentarii

  1. Un răspuns este greu de dat. Articolul reflectă opinia ta şi ţi-o respect şi ca atare nu-ţi voi da sfaturi, care oricum nu-ţi vor fi de folos, nu te voi contrazice pentru că tu te cunoşti mai bine şi ştii ce ai de făcut. Aşa că mergi pe drumul tău şi nu te abate de la el. Ar fi păcat să mergi pe alt drum.
    Să ai o zi bună şi liniştită.

  2. Ah ce rau imi pare ca nu pot fi si eu asa!!! As vrea sa nu ma mai cert atat insa asta fac tot timpul din pacate! Felicitarile mele sincere!

  3. […] ierta greșelile?” a ediţiei 22 blogpower, la care mai puteţi citi: întâlnire io cu eu, vreau să-mi împart viaţa cu mine, tăceri printre cuvinte, oglinda, gândurile sufletului meu, iubeşte-te mai mult pentru că […]

  4. Iti admir sinceritatea debordanta spunandu-ne „chestii” despre tine pe care altii mai degraba le-ar ascunde sau ignora. Un singur lucru ne deosebeste: faptul ca eu am mai multa intelegere pentru greselile altora decat pentru cele personale.
    „Sunt narcisist, dar nu ingamfat. Ma laud cu o chestie dar asta nu inseamna ca-mi pierd simtul realitatii. Daca vreodata voi ajunge cel mai bun blogger din ROmania, o sa ma laud cu asta, o sa am grija sa stie TOTI CUNOSCUTII mei, dar n-o sa ma faca sa zic vreodata CU TINE CA BLOGGER N-AM CE DISCUTA/NU PUTEM COLABORA, EU LOCUL 1, TU LOCUL 3.000. Nu, niciodata nu voi fi asa.”
    Asta mi-a placut. Asa sa fii! Caci altfel vin si te trag de urechi 😉 :))
    O seara buna!

Lasă un comentariu