Maraton de guest-posting.

Iti place acest blog, ori Emilcalinescu.eu ? Sau poate MINUNAT.EU? Ai dori ca articolul tau sa apara pe unul din blogurile favorite? Daca da, poti intra in istorie. Tu alaturi de alti cativa zeci de bloguri. Si alaturi de blogurile favorite.

Cand se intra in istorie? Pai marti, in ziua de Craciun. Cand va fi un super-guest-posting day. Voi avea 24 de guest-posturi pe MINUNAT.EU. Detalii AICI. Ce se va intampla daca voi depasi aceasta cifra? Pai am 2 variante: ori voi publica in continuare, miercuri, ori voi publica pe acest blog ori pe minunat.eu. Momentan nu stiu ce voi alege pentru ca nu stiu daca voi ajunge in acea situatie. Insa m-as bucura nespus daca s-ar intampla asta.

Cum poti trimite articolul tau? Pai dai un mail la contact@emilcalinescu.eu ori la emil@minunat.eu cu articolul tau. Si precizezi si ora favorita. Momentan sunt cateva adjudecate, dar mai sunt destule ore pentru guest-posting.

Hai sa intram impreuna in istorie 🙂

Un comentariu

Lasă un comentariu