O noua leapsa – blogging de placere /blogging pe bani!

Salutare din nou,

V-ati saturat de lepse? Eu nu! Mai am una pentru voi, preluata de la Florin Tomescu .

Asadar, intrebarea pe care o pune Florin este daca m-am/ne-am apucat de blogging din placere sau pentru bani. Si-mi aminteste de 2 versuri maneliste: ea n-o face pe lovele/ea o face de placere. Sa inlocuim ea cu el…

Asadar, fara sa ma laud, dar m-am apucat de placere. Placerea de a scrie, placerea de a IMPARTI ceva. Da, am tot scris, dar pentru farmecul unei lepse, ma repet. Initial ca blog studentesc, apoi am zis sa ma „Extind”. Ok, ca poate tintesc ca undeva, candva, sa castig bani, e altceva. Dar cand m-am apucat m-am apucat de placere. Aveam ceva sa transmit. Eu eram obisnuit cu aceasta „socializare”. Gaseam un banc, un articol, orice, si simteam nevoia sa dau mai departe. TO SHARE! E, blogul e fix acest instrument…Dau mai departe ce simt , ce cred, ce doresc. Ce-mi place, ce iubesc, ce-mi displace, ce ma enerveaza 🙂

Pe vremuri se zicea STATUL SUNT EU…Aici e valabila sintagma BLOGUL SUNT EU… Si da, chiar sunt EU! Alta amica scria frumos la status: mylife.com . O sa devina .eu mai incolo, prin vara :)) Dar adevarat statusul :)) Daca poti scoate bani din pasiunea ta, din viata ta, de ce nu. E un bonus, nu un scop 🙂

O dau la toata lumea, toti din blogroll, toti cititorii mei bloggeri, si in special urmatorilor :

Aura RusuKathy , Sedna , Aniela Deby , Lavi ZuAlex Pirlogea , Iulia Nicolaie , Iulia Radu , Daniel AlexandrescuAlyz , Raluca (Zdwuby) ,Copilul de Lego NebarbieritDaniel Botea , Anca Popa-Iscu , Ratzone ,CLM , Andreea Lupsa , BatonelLigia Muresan , Ionut Iancu , The 3rd streetLucianna

Salutari BLOGOSFERICE tuturor 🙂

8 comentarii

  1. […] Iulia Kelt; Paul; Ovidiu; Mirela Petre; Aniela; Daniel; FJ13; Sebes Paul; Ellie Weiss; Carmen; Roscata; Rozy; Roxana; vacitim; Addicted; Pavel; Diana; Andera Y; Nice; Romania Europeana; Yamasha; B.D.; Max; Elena; Foto de inginer; tu1074; GCM; Ana; pandhora; Diverse; Muc Roz ; Zamfir; Spanac; Raki; Marius; Ana Q ; Margeluta; Emil; […]

Lasă un comentariu