Review-uri SPECIALE de luni :D

MAINE E MARTI, DECI E GUEST-POSTING DAY!

Salutare din nou,

Ca tot suntem in febra reuniunilor, am o surpriza pentru participantii la Bucuresti blog meet 😀 Surpriza e ca le voi analiza bloagele. De ce doar 5? Pai pentru ca 5 bloguri sunt ne-analizate, restul au intrat deja sub lupa mea.

Sa trecem la treaba 🙂

1. Incep, ca un cavaler ce sunt, cu singura fata de azi. Si anume Diana Bocai . Despre ea ca om am scris, asa ca acum voi analiza doar blogul. Care chiar imi place. De la tema (care contine si o poza d-a autoarei) pana la stilul de a scrie(talent oltenesc, ce sa mai ). Singurul defect de pana acum al blogului a fost remediat: acum are si blogroll! Neavand ce sa zic de rau despre blog(ca de altfel nici despre bloggerita), ma grabesc sa bag recomandarea: Cu olteanu’ la cros .
Si inca o lauda: gazduieste si guest-posturi 😀 Unde gheata am spart-o chiar eu 😀 Sper totusi ca vor mai urma si altii 🙂

2. Trec de la o olteanca si ajung la un oltean. Si tigan si jidan pe deasupra. Ma rog, asa se lauda. Raspunde in lumea virtuala la numele de NEURONUL .Am aflat de acest blog cu ocazia acestui blog-meet si ma bucur de acest lucru. Pacat ca tipul a stat foarte putin la intalnire, l-as fi cunoscut mai bine.
Blogul este reconfortant, in niciun caz nu te intristezi dupa ce-l vizitezi. Din contra… Singurul meu dubiu este legat de caracterizare…Inteleg ca lumea se ia de tigani ori de evrei. Dar alaturarea celor 2 de cuvantul OLTEAN mi se pare … ciudata! Ma rog.
Sa si recomand ceva : nu mai stadionesc si draga femeie. Merita ambele articole citite (Stilul e foarte tare! felicitari oltene!).
Era sa uit, da zic la sfarsit: marele defect al acestui blog e ca nu ne zice numele lui acolo. Neuronul ca neuronul, dar parca am fi avut nevoie sa stim mai multe despre autor…

3. Ramanem in regiunea Olteniei si ajungem la … Spanac !E si el oltean, dar prefera spanacul in dauna prazului. Ciudat.
Si incep cu critica, aceeasi ca mai sus. Aici avem poze cu autorul, avem clipuri cu el, da pe bune, nu stim cum il cheama. Poate rectifica asta.
Altfel, blogul chiar imi place. Si de cand il am in lista de bloguri(una din ce in ce mai consistenta) il tot citesc. Si l-am si recomandat… Deci chiar imi place. Si alt repros pe bune ca n-am.
Iar ca recomandare dau articolul despre cozi. Keep it up oltene 🙂

4. Terminai cu oltenii asa ca trec la … restul lumii. Si ajung la blogul colegului meu Andrew .Andrei Ciobanu e numele sau real, e coleg de facultate cu mine si scrie bine, dar rar. Singurul mare defect al blogului sau e ca nu ne zice nimic despre autor. Eu stiu cine e pentru ca e colegul meu, altfel n-as avea de unde.
Despre blog altfel nimic de rau de zis. Poate doar ca e (un pic) prea intunecat si ca are blogroll-ul jos in sa-l aiba in dreapta.
Sa recomand si un articol: cel despre transport . Interesanta ideea lui, o recomand tuturor.

5. Termin cu blogul unui poet anonim. Autorul e un tip Doru, altfel foarte ok. Pacat ca nu scrie nimic despre el pe blog. Poate datorita profilului si politicii blogului.
Majoritatea creatiilor de pe blog sunt ale lui. Unele chiar imi plac. Si scrie la fiecare-n parte autorul, deci macar stim cine le-a scris. Ma rog, partial, pentru ca in majoritatea cazurilor e un pseudonim. Ca si idee este una interesanta, desi eu unul nu recomand sa pui chestii cu ceva valoare economica pe net. Pot fi usor furate. A, si inca ceva: are si poezii in engleza. Pentru cine e doritor.
Dau si eu o recomandare: noapte.

Ma bucur inca o data ca i-am cunoscut pe toti si ca ne-am intalnit. Si sper sa ne reintalnim de cat mai multe ori.

Pana la urmatoarea repriza de review-uri, salutari MINUNATE tuturor!

4 comentarii

  1. Avem a modofica ceva schimbări în blog. Mno, gândeşte numa’ că îs n00b în ale blogărelii. E bine că are cine să mă înveţe! 🙂

  2. merci flacău!
    vreă să afli nume? E complicat. şi al meu şi al jidanului.
    lacă că fac eu un post mână-n mână cu jidanul şi scoatem numele la iveală 🙂

Lasă un comentariu