Alte 5 review-uri …

Salutare din nou,

Sunt iarasi grabit, asa ca rapid de tot 5 review-uri… Data viitoare sper sa fiu mai putin grabit…:

1. Incep cu Adelin Hogea , blogul unui om. Primul lucru care ne sare-n ochi este adresa, una profi, .ro. Ma bucur pentru el.
Designul este unul simplist, poate prea alb, dar iese in evidenta textul, ceea probabil si-a dorit si autorul. Elementele minime, blogroll si date despre autor, sunt prezente. De asemenea, a aderat si el la febra guest-posturilor, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Stilul este unul ok, citesc cu placere articolele scrise de el. Parca ar merge sa apese nitel butonul de more, derulez greu blogul avand articolele in intregime pe prima pagina. Deh, chestie de gusturi.
Dau si o recomandare: articolul despre eurovision. Recomand insa si primul guest de pe blogul sau, scris de Lucianna . La mai multe 🙂

2. Continui cu o bloggerita oficiala Eurovision, Irina Baragoi .Blogul ei arata foarte bine (tocmai a trecut pe .ro) si o felicit sincer pentru el. Scrie bine, este documentata, nu am aici nimic de reprosat. Ca design am doar 2 reprosuri: blogroll-ul in pagina separata(desi altfel nu e nimic in lateral) si articolele in intregime pe prima pagina. Este alegerea autoarei, i-o respect, dar gusturile mele sunt altele. A, si ma bucur ca si ea a aderat la „nebunia guest-post-urilor”.
Acum sa fac si o recomandare: despre acelasi Eurovision (ea e documentata beton pe acest domeniu, asa ca ati face bine sa-i cititi articolul).

3. Eu trec mai departe si ajung la Elly Weiss (dragoste oarba). Aici ne intampina o tema (atmosfera) inginereasca, peste tot sunt patrate, armonizate destul de bine totusi. Poate sunt puse intentionat sa contrasteze cu textele. Care se combina armonios cu imaginile. Are blogroll, are si un guest-post de la mine, pacat insa ca-s cam putine informatii despre autoare. Altfel, un blog bun de citit. Sa recomand si un articol: unul cu titlu ciudat, care sintetizeaza evenimentele importante de sambata(Bute, Eurovision, Cristian Mungiu). Recomand.
A, era sa uit: ea dovedeste ca un blog bun poate fi si pe blogspot.

4. Ajung la pen-ultimul blog al zilei, The3rdStreet .Desi nu pare, blogul este al unui pusti de vreo 17 ani (Robert pe numele sau, si e prahovean). A fost proaspat renovat (blogul zic), si acum arata chiar bine. Tipul scrie bine si daca se tine de treaba va ajunge departe. Si da, si el dovedeste ca un blog bun poate fi si pe blogspot. Are si blogroll, are si date despre el, si va si gazdui un guest (maine 😀 ).
Pana atunci sa recomand un articol de la el: recenzie Iron Sky .

5. Ultimul blog al zilei este al domnisoarei Cris-Marry .Din start ne sare in ochi adresa: un .com ce este specific site-urilor si nu bloggurilor. Nu zic ca n-ar fi blog, doar ca alegerea ei este nitel ne-obisnuita. Tema este una profi, destul de prietenoasa totusi. Imaginea insa de fundal (statica) face blogul sa se miste nitel mai greu (bine, si netul meu face fite asta seara, dar orisicum). Iar unicul repros pe care as avea sa i-l fac: blogurile sunt puse in scroll, deloc vizibile pe prima pagina.
Altfel, stilul de a scrie e foarte misto, revin cu placere de fiecare data pe blogul ei. Si temele sunt diverse, asa ca am de unde alege. Dau ca exemplu tot o recenzie de film: Men in Black 3 !

Iar terminai tarziu articolul, dar il terminai pana-n 12! E o performanta 😀

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

6 comentarii

  1. Multumesc de aprecieri, Emil!
    Poate ma mai gandesc la problema cu toate post-urile pe aceeasi pagina. Sper sa prinda!

    P.S. 1: Adelin, iti place sa stai deasupra mea? 😀
    … cu Luciana in brate! :))))
    Ce-mi place ca mereu gasesc cate un loc unde suntem toti 3 prezenti!

    P.S. 1.1: Emil, cu oamenii astia 2 ma stiu de vreo cativa ani, dar niciodata nu ne-am intalnit toti 3; eu m-am intalnit cu Adelin, Adelin s-a intalnit cu Luciana, Luciana s-a intalit cu mine, dar niciodata impreuna. Rusine sa ne fie! Rusine! Rusinea blogosferei suntem!

  2. Multumesc frumos de recenzie Emil , recunosc ca mie mi se incarca foarte usor pagina. Blogroll-ul in drop down a fost o necesitate pentru tema asta ca aveam mult prea multe bloguri si arata urat daca nu-l faceam as. Povestea domeniului e una simpla, cand am decis sa-mi fac un blog prietenul meu a decis sa-mi faca cadou un domeniu si cum imi doream cris-mary si pe vremea aia era disponibil doar .com atunci l-a luat pe ala si gata povestea 😀 O saptamana usoara iti doresc!

Lasă un comentariu