Sa ne amintim … Duminica

Salutare,

Acesta este al doilea articol al acestei rubrici. Sper sa aiba succes, macar la fel de mult succes ca si guest-posting-ul.

Incep prin a spune ca ma gandisem initial la alt articol. Dar apoi am aflat ca tocmai a fost (ieri) Let’s do it Romania. Asa ca hai sa ne aducem aminte de articolul scris de mine nu cu mult in urma (2011).

Si acum cateva comentarii „fresh” :

1. Dupa acest articol, m-a contactat pe Facebook Ana Hancu, una din initoare. M-a „linistit”, zicand ca in niciun caz nu voi fi dat in judecata(oricum nici nu ma gandeam la asta, am scris doar pentru ca cineva imi „soptise” asta) si ca nici macar nu e suparata. Pur si simplu sunt obisnuiti si cu laude, dar si cu critici. Pentru cine nu stie, Ana mi-a fost colega de facultate(n-am interactionat prea mult cu ea), deci d-acolo o aveam in lista de facebook. Bravo ei pentru atitudinea avuta. Chiar daca nu sunt impacat cu proiectul in sine, ma bucur totusi ca a reusit si ca este cunoscuta 🙂

2. Anul asta a fost fixata, dupa cum v-am zis, pe 12 mai. Adica in timpul campaniei electorala. Buna decizie. Nici nu ma uit la tv, sa vad cum bravii candidati au participat la MAREA CURATENIE. Sau cum „voluntarii”, imbracati cu tricourile cine stie carui partid, au facut „un mic bine pentru tarisoara lor draga”. Desi poate ar trebui sa ma uit si sa votez CANDIDATUL/CANDIDATII care NU au participat, direct ori indirect, la „marea curatenie”. Ar fi o solutie.

3. Bucurestiul e „privilegiat” din acest punct de vedere: are candidat-gunoier! Oare unde o fi facut curat Prigoana?!

4. Boc cu lopatica lui pe unde o fi fost? Nu va e dor de el? MIE NU :))

Gata, ca fac un articol prea lung. Scopul nu era sa cititi neaparat ACEST articol, ci articolul din link, sa ne amintim… Asta nu e foarte departat, deci nu e cu MULT diferit fata de articolele actuale.

Salutari NOSTALGICE tuturor!

Lasă un comentariu