Recomandarile de vineri

Salutare din nou,

E tarziu, deci intru direct in paine:

1. Alexandru Negrea vorbeste despre campaniile publicitare de pe bloguri. Foarte interesant.

2. Cris-Marry si pixurile …

3. De vorba cu viata … revine 🙂 Eu unul ma bucur. Si voi reveni pe blogul ei.

4. Florin Casota si fluxul de informatii. Sunt de acord…

5. Kathy discuta despre trecut si viitor. Interesant.

6. Lucianna ne intreaba ce ne place la blogul ei. Mie-mi plac multe, asa ca nu ma repet.

7. Ratzone comenteaza sloganul finalei EL, pe care-l considera inept. Partial de acord.

8. Tot aici ne spune cat ne costa sa ne facem reclama pe facebook… Scump domne scump…

9. Vienela s-a mutat in casa noua si ne anunta acest lucru. Felicitari si ii urez bafta 🙂

10. Iulia Nicolaie ne povesteste o faza reala cu 1 covrig(de 1 leu) si 2 mosnegi. Bravo ei pentru spiritul de reactie avut.

Sa vedem acum guest-posturile:

1. Cel mai bun guest de pe blogul meu este cel gurmand scris de Simona.

2. Cel mai bun guest scris de mine in deplasare este cel despre olteni si basci. Eu zic ca e bine sa-l cititi.

Iar cel mai bun articol scris de mine …: PANA CE DELETE-UL NE VA DESPARTI!

Ma despart si eu de voi! Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Un comentariu

Lasă un comentariu