Fa-ti blogul pe o data speciala!

Fa-ti blogul pe o data speciala!

 

Blogul nu este ori nu ar trebui sa fie o chestie la misto. Stiu ca multi si-au deschis blogul astfel, recunosc ca si eu, dar tocmai din acest motiv va sfatuiesc sa nu faceti asta. Sa nu MAI faceti asta.

Va zic eu ce am facut si de ce. Si ma dau exemplu, intai asa da, apoi asa nu. 

Asadar, WordPress imi inchisese acest blog. Cica incalcasem politicile de advertising. Pe romaneste: pusesem un banner de afiliere. Am reusit sa-l redeschid, dar am fost nevoit sa-mi fac mai repede blog pe domeniu.

Asa ca pe 4 iulie 2012 a aparut EmilCalinescu.EU. Acum, de ce pe 4 iulie si nu pe 5? Simplu: asa s-a nimerit. Problema este ca acea data este una random. Adica ce legatura am eu cu America? Niciuna, dar am blogul facut de ziua Americii.

Al doilea blog pe domeniu a fost facut pe 29 noiembrie, in acelasi an: Minunat.EU. Cinemil.ro a fost facut tot pe 29 noiembrie, dar anul urmator.

Trecem rapid si ajungem la partea importanta: LaTeatru.EU. Asupra adresei, a titlului si a datei m-am decis repede. A fost o decizie rapida. Acum, insa, ma felicit pentru acea decizie.

Am facut acel blog fix de Ziua Mondiala a Teatrului, adica 27 martie. Si, daca va uitati in calendar, veti constata ca mai e putin si se implineste 1 an. Ocazie cu care am hotarat, alaturi de cateva teatre, sa initiez un concurs. Una bucata concurs cu premii bilete la teatru.

Am si un clip, il puteti urmari mai jos:

Acum, revenind la ideea initiala, va repet: cand va faceti un blog, incercati sa-l faceti intr-o data speciala. Poate fi ziua voastra de nastere, poate fi Ziua Internationala a Fericirii (ca tot e azi), poate fi ziua in care s-a interzis fumatul. Poate fi orice zi, important este sa fie o zi care sa se pupe cu blogul vostru.

Sa stiti ca e important. Daca nu ma credeti, intrebati bloggerii care nu stiu cand le e ziua blogului. Se mandresc cu el, il promoveaza, dar habar n-au cand e ziua lui.

Eu atat am avut de zis. Daca aveti ceva de completat, sa ma contraziceti, sunteti liberi s-o faceti. Iar daca vreti sa participati la concurs, sunteti bineveniti 🙂 Salutari FERICITE (in ton cu ziua de azi) tuturor!

Lasă un comentariu