Vinerea recomandam articole (3)

URMATORUL ARTICOL E DESPRE NUNTI…BOTEZURI…SI CHESTII D-ASTEA…ASTA ASA, CA DE DRAGOBETE!

Este deja a III-a saptamana, deja are traditie. AICI si AICI sunt articolele de saptamana trecuta(oare cat voi mai putea da link-urile anterioare?).

Si acum recomandarile saptamanii:

1. Iulia Nicolaie ne arata tipul de vanzator ce trebuie evitat. Atat de angajatori, cat si de cumparatori. Cum ii vedeti, cum fugiti.

2. Ardeblog promoveaza blatul. Nu la fotbal, ci la ratb. Cu unele argumente putem fi de acord. Pacat insa ca nu va garanteaza si evitarea amenzii. Daca il ascultati, o faceti pe riscul vostru.

3. Porcu face misto de cersetorii de comentarii. Da, azi vad ca am tendinta de a promova articolele negative. Nota proasta pentru blogul meu, nu?

4. Povestile din facultate au ajuns la episodul 8. Nu am recomandat pana acum, desi am fost cititor fidel. Merita citit tot serialul. „Grasul si Clampaul” sa traiasca!
Chiar daca e preluat de pe un forum. Dovada ca nu apreciez originalitatea cu orice pret. Important e sa-mi placa ce citesc. Si atat.

5. Daniel Alexandrescu ne propune un prim episod dintr-un manifest anti-prostie. Astept cu nerabdare si urmatoarele episoade.
Oricum, este unul din bloggurile unde revin cu mare placere.

Si incepand de astazi, vinerea voi promova si cel mai bun articol al meu din saptamana care tocmai a trecut. Nu stiu cat de „fair” este, desi am promovat tot 5 articole de la altii, cat au recomandat si ceilalti.

Iar recomandarea de pe blogul meu este … un guest post ! Si anume ACEST ARTICOL partial adevarat, despre preoti. Adica, asa cum imi place mie, un articol care ironizeaza ipocrizia evidenta a preotilor ( link ). Si nu intamplator promovez un guest -post! O sa mai urmeze si altele, ale unor persoane din cele mai diverse. Eu zic ca e o rubrica ce merita urmarita!

Acum gata!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

2 comentarii

  1. Multumesc frumos pentru recomandare. M-am gandit la ce mi-ai propus, luni o sa-ti trimit un scurt text pe mail, vreau sa fie surpriza. Nu iti place, nu il postezi 🙂

Lasă un comentariu